2009年9月9日 星期三

上學途中既對話

今朝係屋企準備出門口送小慈返學, 我仲係掛萬漏一咁又要俾錢工人姐姐買送, 又要同小慈量體溫寫體溫表, 又要同弟弟 good bye kiss......

小慈: "媽媽, 快 d 啦!  我著左波鞋架喇!  我等左你好耐喇!"

*************************************************

終於出到門口......

小慈: "點解地下濕晒架?"

我: "可能今朝落雨黎啦"

小慈: "我唔鍾意落雨呀!"

我: "唔係丫, 落雨都幾好呀! 涼涼地冇咁熱麻"

小慈: "係喎~~ 唔會熱到溶左!

"我: "哈! 你又記得好似天氣先生咁熱到溶左?!"

***********************************************

每日小慈都會係火車站度幫我問派免費報紙既姨姨攞報紙, 尋日姨姨送左包糖俾佢....

小慈: "姨姨早晨!  唔該晒!"

姨姨: "妹妹好乖喎~~ 返學呀?  Bye Bye~~"

小慈冇 bye bye, 係咁望住姨姨企係度唔走, 我埋去拖佢....

小慈: "點解冇糖既?!"

我(恍然大悟): "傻妹, 姨姨唔係日日都有糖架, 可能佢派晒啦"

小慈: "我想要糖呀! 我要返學校請周老師食呀!"

我: "咁姨姨派晒都冇辦法啦, 唔緊要啦, 小慈!"

**********************************************************

小慈: "媽媽抱~~ 我好攰呀~~"

我: "點解你會好攰既?"

小慈: "係呀, 因為我係細懶豬黎架!"

我: "咁邊個係大懶豬呀?"

小慈: "爸爸羅! 佢仲係屋企訓緊覺呀!"

*********************************************************

小慈: "媽媽, 痕唔痕呀?" (小慈吱緊我手臂)

我: "痕喎~~"

小慈: "我都好痕呀!"

我: "係? 邊個吱你呀?"

小慈: "我自己吱自己隔肋底好痕架!"

*********************************************************

我: "小慈尋日係學校係唔係有唱詩歌祈禱呀?"

小慈: "有呀!  梁老師有教我唱哈利路亞呀!"

我: "點樣唱架?"

小慈: "um.... 哈利路亞... 哈利路亞.... 咁羅, 媽媽你教我唱啦!"

我: "媽媽未聽過唔識唱喎!"

小慈: "唔緊要啦, 唔駛唔開心架, 知唔知? 我叫梁老師教你唱啦好唔好? 錫番你啦~~ 我好錫你架, 媽媽!  我好鍾意你架!"  

沒有留言:

張貼留言