2009年9月25日 星期五

小慈夜遊迪士尼

上星期同秋秋兩公婆去迪士尼拍拖視察環境, 發覺鬼屋小慈一定唔入得, 好多 6-7 歲既小朋友玩完出黎都喊, 不過夜光鬼魅巡遊就岩小慈睇, 無端端 d 人件衫會發光小慈應該覺得幾攪笑!  拜 Halloween 所賜, 全個迪士尼逢星期五六 11:00 pm 先關門, 煙花 9:00 pm 放, 所有機動遊戲繼續開到 11:00 pm, 真係正呀!  我地可以放工放學先去玩都得!  爽呀!!

一家三口玩自拍


夜光鬼魅巡遊小慈都睇到有 d 驚因為音樂實在太大聲喇!  好在小慈都有睇晒冇話走, 到 Mickey Donald 佢地出場, 仲有 Minnie 教跳舞小慈先開心笑咋~~


接小慈放學先同佢講去迪士尼, 小慈驚喜大叫!  成晚話: "我好開心"


又錫我隻手又攬爸爸大脾, 連去廁所都笑瞇瞇~~


Donald & Daisy 變身扮南瓜 & 蜘蛛, 笑死我喇~~


最衰截左人龍唔俾影相


秋秋幫我偷影佢地, 影得好靚, 開心死我!


睇完煙花, 小慈仲話要玩咖啡杯, 木馬, 小飛象, Winnie the Pooh 仲要玩 2 次!!  睇住小慈對眼開始紅晒想合埋都知佢眼訓係度死頂, 好在小慈都乖, 同佢講玩多 1 次 Pooh Pooh 就要返屋企下次再黎玩, 小慈有話 "好", 好合作, 抵錫!  


一路離開樂園行去羅車, 我地已經開左支奶抱住小慈叫佢飲, 去到大門口個廁所我地一家三口仲呢左入去幫小慈抹身抹面換睡衣著片除鞋, 果然出車未夠 2 分鐘, 小慈攬住枕頭仔即刻訓著, 返左一日學, 放學仲出夜街, 10:40 pm 真係小慈既極限黎架勒!

沒有留言:

張貼留言