2009年9月17日 星期四

童言

每一日既朝早, 小慈都會問我今日駛唔駛返學?  咁我就教佢問今日係星期幾?  如果係星期一至五就要返學, 星期六日唔駛, 其實學校每日都有教小慈今日係 2009 年 9 月幾多日星期幾咁, 所以我再教佢時佢其實已經識, 於是, 小慈知道今日係星期日, 佢就問....

小慈: "今日係星期日係唔係呀?"

我: "係呀"

小慈: "咁星期日做咩野呀?"

我: "星期日係屋企休息羅"

小慈: "但係我想去迪士尼樂園喎!"

我: "點解你成日都想去迪士尼樂園既?"

小慈: "係呀, 因為我好掛住 Mickey 同埋 Minnie 呀!"

我: "不過今日唔去喇, 小慈, 今日好熱呀!  遲 d 先去啦好唔好?"

小慈(唔出聲一陣): "媽媽, 而家係唔係遲 d 呀?"

我: "...... " 

唉呀~~  真係唔可以耍佢添! 


*******


送小慈返學.....

小慈: "媽媽, 點解火車咁快架?"

我: "係呀, 火車司機渣得好快麻"

小慈: "火車司機係邊度呀? 我見唔到佢既?"

於是我就帶左小慈去月台車頭等火車慢駛埋站, 我指俾小慈睇火車司機坐邊度

小慈: "火車司機叔叔坐中間架!  仲有 2 個司機叔叔添!.... 呢架火車得 1 個司機叔叔既?"

我陪小慈睇左 3 架火車先返學差 d 遲到!!  我抱住小慈等佢高 d 可以望多 d, 點知小慈無端端用雙手圍住我條頸, 面貼面咁同我講:

"媽媽, 你帶我睇火車司機, 我好開心呀~~"

我當堂溶左  (8v8)


******


小慈返學我都會俾佢自己開櫃筒揀一對襪著, 小慈好開心架, 有時要紅色鴨仔, 有時又會要白色直條, 今朝就決定要黃色間襪, 跟手仲攞埋條手巾仔同我講....

小慈: "媽媽, 我想帶毛巾返學呀!"

我: "要黎做咩呀?"

小慈: "做完運動出汗呢, 要黎抹面面, 抹頸架!"

我: "啊~~ 好啦!  揀一條毛巾放係書包啦, 你話俾老師聽毛巾放係呢度喎!"

小慈: "唔係呀, 媽媽, 毛巾放係後面好似溫希倫咁呀!"

我: "哈~~ 小慈!  你鍾意毛巾攝係背脊後面呀?"

小慈: "係呀, 做完大肌肉好熱會出晒汗, 濕晒架!"

小慈真係好攪笑呀,  我好少會幫佢攝毛巾係背脊, 一來小慈唔係好大汗, 就算出汗都只係會成頭濕晒個隻, 如果個身濕左我就情願同佢換過件衫!  好在我之前貪得意買左幾條有動物款既汗巾諗住俾大汗既弟弟用, 而家岩晒,  小慈揀左條熊貓即場攝背脊, 真係好攪笑~~


******

近期小慈都講好多學校既野俾我聽....

"我係大個女 K1 郭恩慈, 彩虹組"

"仲有太陽組, 月亮組同埋星星組, 不過冇雲姐姐喎!"

"返學要 doot 咭架"

"乖~~ 俾個貼紙你, 唔好撕左佢呀!"

"搭校車呢, 要自己一個人坐架喎, 唔駛喊架! 媽媽爸爸好快就黎接我架勒"

"望呀望, 望呀望, 睇下邊個坐得最靚?"

"打乞嚏同埋咳呢要戴口罩架"

"合埋口!  吞晒先講野!"

"快 d 合埋眼睛, 訓覺唔可以偷睇架!"

"1 隻手指畫直線, 2 隻手指兔仔跳, 3 隻手指喵喵叫, 4 隻手指彈鋼琴, 5 隻手指吱吱笑"

"我今日好叻返學校冇喊呀!"

"陳老師係我個拳頭同埋手指度油顏色然後印呀!  好似吸印仔咁!"

"原來盧偉僖去左新學校呀!  又有其他學校 d 小朋友返學呀, 我地要歡迎佢"

"小朋友喊呢, 請糖糖佢食就唔喊架勒, 可能佢想要媽咪呀"

"Miss Sandra 話 Are you a boy?  我話 No, I'm a girl."

"Ba Ba Ba Ball~~  Bo Bo Bo Boy~~"

"有小朋友個眼鏡好圓架!"

"今日呢, 我同妙姐同埋陳老師入廚房睇雪櫃呀!" 

"陳老師話要做功課喎, 屋企有雪櫃呢, 要用筆圈住佢"


聽完就知道晒小慈係學校發生咩事 ^^


沒有留言:

張貼留言