2009年9月25日 星期五

弟弟 10 個月大

弟弟 10 個月大喇~~  呢個月過得好快, 感覺上弟弟已經好大個, 可能佢自己成日周圍爬又扶住野四圍行已經唔似 bb 啦!

今個月有 21 磅 (75線), 頭仔 46.5 cm (70線), 身長 75 cm (80線), 腳仔 12.5 cm, 肚腩 19", 大脾 10"

心血來潮都幫小慈度下, 發覺小慈頭圍只係比弟弟大 2 cm, 腳仔長過弟弟 3 cm, 大脾粗過弟弟 1" , 肚腩大家都係 19"!  兩姊弟既褲真係可以交換著羅, 仲差 6 磅弟弟就同小慈一樣重喇!  果然係食無前後, 達者為先.....


弟弟呢個月又叻左, 性格開始出晒黎!  事實證明小朋友不論幾多歲都係識爭寵的, 就算未識咩叫寵, 點都識得爭取注意力!  近排我無論同小慈做緊咩都好, 弟弟都一定會不辭勞苦遠遠咁爬過黎參與埋一份, 就算係同小慈去廁所, 弟弟都會爬埋入黎, 小慈玩咩佢又要攞呢 d 就預左, 但惡死既弟弟俾佢渣得上手既野, 之後用任何方法整佢佢都唔會放手!!  試過小慈玩緊 marker, 一不留神弟弟已經攞左一支仲即刻想擺入口 @.@  我都眼明手快即時攞番, 但弟弟唔肯放手同我鬥搶, 拉扯下一野畫左落塊面度, 弟弟即時變左刀疤明!!  好在係水溶性 marker 咋.....


10 個月既弟弟而家又識揀人抱, 佢而家既 preference 係:

如果爸爸抱緊我路過, 弟弟係會雙手對住我伸直示意我抱; 如果我抱緊弟弟而工人姐姐路過, 弟弟係會即時擰向工人姐姐方向而飛身撲埋去!  初時唔知弟弟識揀人抱, 抱住佢時佢掙扎想飛走差 d 就跌鬼死佢, 弟弟揀工人姐姐唔揀我有冇唔開心?  冇呀, 我真係唔介意喎!  一來咁代表工人姐姐真係好錫弟弟, 二來小朋友係跟心機, 我既時間大部份都俾晒小慈, 我真係冇咩時間同弟弟玩, 所以弟弟揀工人姐姐係好正常架喎!  只要我返到屋企弟弟見到我仲係好興奮咁 fing 手 fing 腳歡迎我已經好開心!!!  講真, 小慈個時日抱夜抱訓左都放唔低成晚要攬住佢訓我真係怕怕!  笨左就要學精, 我又唔怕弟弟會唔知邊個係呀媽, 死攬住佢做咩先得架?  而家我真係放鬆左好多架, 反而弟弟就比小慈 bb 時開心, 又食得訓得成日笑, 真係退一步海闊天空, 適當時候要放手


10 個月既弟弟最鍾意扶住野行行企企, 身手敏捷, 我最鍾意睇住佢爬爬下個肥 pat 倒後變坐低, 好矯健架


好難先影到弟弟一張相係伸利的


整左個玩具箱俾弟弟自己揀玩具玩, 遲 d 就教佢玩完要收拾





沒有留言:

張貼留言