2009年9月4日 星期五

自取其辱的烏鴉

放工返到屋企小慈仲睇緊電視, 與其話佢睇電視不如話佢 '聽' 電視, 佢其實係玩緊玩具對眼都冇望住電視機!  於是我同佢講:

我: "小慈, 到媽媽睇電視喇...."

小慈: "未得呀!  我仲想聽埋 Twins 姐姐講故事先到你睇電視, 好唔好?"

唔好都唔得啦寶貝女!  Twins 姐姐今日講既故事係叫 "自取其辱的烏鴉", 話隻烏鴉嫌自己 d 羽毛灰灰黑黑唔靚, 於是係河邊攞左其他雀仔唔要既羽毛黎裝飾自己, 希望可以傲視同儕, 點知俾其他雀仔發現就攞番走屬於佢地自己既羽毛將烏鴉打回原形.......  其實今時今日呢個故事既寓意可能會唔同左, 至少我覺得隻烏鴉有創意, 又識廢物利用咁添!


飯後我地又玩到攬埋一舊, 小慈可能受我影響都好鍾意攬攬錫錫扭扭抱抱, 今晚佢就無端端大叫一聲 "媽媽~~~"  然後飛身撲埋黎我度!!  好在我接得住佢, 兩隻手岩岩好兜住佢個 pat pat 仔, 真係我見尤憐, 小慈個 pat 係一 d 肉都冇既, 於是我話佢:

 "邊個個 pat pat 咁細個?!"

點知小慈反應好快, 答我:

 "媽媽個 pat pat 咁大個!"  @.@  

秋秋當堂爆笑!!!  我簡直係做左 "自取其辱的媽媽"......


同場加映弟弟一聽到小慈家姐唱歌就會極度開心跳晒舞


弟弟個側面好似卡通人物好可愛啊~



沒有留言:

張貼留言