2009年9月13日 星期日

絕技

經過 9 個半月既訓練, 弟弟已經身懷絕技, 真係唔可以睇少佢,  身手敏捷之餘仲極度有性格, 舉例俾大家睇下啦!


絕技(一) 

罷食近期飲奶話停就停, 次次都係飲剩 20-30ml 就會推開奶樽唔飲!  食粥食糊仔又係, 食到尾尾就開始周身郁, 攪呢樣攪個樣又擰轉身別轉頭, 仲學識埋封嘴唔擘大口添, 總之一飽左就唔食架勒!  以為佢食飽咩, 轉頭俾佢見到我地食野, 佢又嘈之巴閉咁唔理我地食咩佢都要食, 真係頂佢唔住!


絕技(二) 眯眼伸利

真係好嬲佢食剩晒 d 野, 明明弟弟好為食想谷佢做肥仔架麻, 耐唔耐就玩罷食, 嬲佢!  點知個衰仔知人嬲, 近期學識左無端端望住你眯眼, 嘩~~ 真係可愛到不得了!!   佢又出左兩隻門牙仔, 成日羅條利去頂佢, 頂頂下伸埋條小肥利出黎... 呢 d 不經意既表情, 真係殺死左佢呀媽我羅~~  次次都俾佢電暈左影唔切相!


絕技(三) 穿山洞

弟弟已經表現出佢既探險精神, 越黑越窄既地方佢就越鍾意去!  至 like 既地方就係網床底同埋小慈家姐既枱底, 有 d 咩跌左落去佢都可以搵番出黎


絕技(四) 企

原本弟弟爬緊, 同一時間我又同小慈玩緊, 我一擰番轉頭就見到弟弟企到咁四正, 即刻去搵相機影佢!  好有型呀~~~



絕技(五) 心口碎地板

弟弟學識左爬之後, 而家仲識爬爬下撐高晒手腳, hold 住一陣, 再突然鬆開手, 合埋雙眼咁將佢壯闊既胸膛 '達' 落地下, 表演心口碎地板.... 有時睇見都鄧佢痛, 佢又唔喊喎!


絕技(六) 哭不出聲

弟弟都算係一個唔爛喊既小朋友, 不過佢一喊就好恐怖, 仲唔知由幾時開始, 弟弟既哭聲係一下, 跟住停左, 擘大口冇聲, 再大喊咁!  我地數過架勒, 弟弟既哭不出聲最長係有 15 秒架......


第 2 隻牙已經爆出左, 而家一擘大口就見到佢兩粒牙好可愛~~  呢幾日已經順利轉晒飲森永大仔, 岩岩好係 9 個月大時飲晒所有細仔奶粉, 一罐都冇多!!  勁!!  唔知係唔係大仔奶粉好味 d 呢?  弟弟而家飲奶 5 分鐘就飲晒 8 安 (240ml) 仲係飲清個隻!  之前飲到剩番 20-30 ml 就推奶樽既情景已經成為歷史!!  

鑒於弟弟食粥仔只係一般, 於是決定落重料俾佢 -- 開始食肉 + 2 種菜!  暫時試左節瓜蛋黃瘦肉粥, 紅蘿蔔粟米瘦肉粥 & 薯仔蕃茄魚肉粥, 真係肯食左喎!  又見佢食到一半開始眼訓, 於是再早 d 俾佢開餐, 咁弟弟就真係會係眼訓前食晒碗粥~~~

希望弟弟唔好學小慈家姐咁食野含住唔吞, 我就一萬個感恩勒!!

沒有留言:

張貼留言