2009年9月19日 星期六

小慈上音樂班

小休 2 個月, 今日又帶小慈上 Tom Lee 既 Music Wonderland, 上星期擺烏龍以為係第一堂, 點知去到先知改左下星期, 通利話佢地有通知但我冇收到羅, 鬧佢都冇用, 於是周圍同小慈玩下


小慈仲好記得 Mega Box, 又話好掛住 Miss May, 我同佢做定心理輔導, 同佢講 Miss May 去多倫多讀書要好耐好耐先返


而家呢個音樂班係 Miss 曾教, 小慈即刻好擔心咁話: "我要同媽媽一齊上音樂班!"

除左返學之外, 小慈真係好痴我, 星期六日去邊都問我係唔係一齊去?  

游水班後期開始扭計唔想上都係因為我唔落水同佢一齊游, 所以佢越游越冇心機, 有時我真係好羨慕其他小朋友好獨立 -- 自己學溜冰, 學跳舞, 學畫畫, 學完 30-45 分鐘大人先去接佢.... 但對住小慈我連提都唔敢提, 我未講完 "請你自己上堂之後我去接你" 都怕且已經眼紅紅想喊, 以為我又唔知 pat 佢去邊度離棄佢!  都唔駛諗住同佢報左名先局佢試下, 我同秋既底線就係返學就話冇辦法一定要自己去, 興趣班我地真係唔想要逼先去上, 佢都唔 enjoy 學左都唔吸收, 徙錢!  時間未到, 等佢大個 d 先算啦, 暫時我都 enjoy 同佢一齊上堂, 親子時間麻!  仲有知佢學左 d 咩都好, 可以同佢加強訓練溫故知新, 又可以同佢有 d 共鳴默契咁啦


呢個 Music Wonderland 真係非同凡響!  課程好有 system, 一去到已經要買書買 CD 仲有個書包!  上一堂音樂班要用幾本音樂書 -- 又橫書又直書又歌詞又貼紙簿咁!  學一首歌出動晒 3 本書 1 張紙, 一堂學 6-7 首歌, 又教得快, 大人都學到一頭煙唔怪得要家長陪同 @.@


希望只係第一堂我未習慣佢既模式遲 d 會慢慢適應啦!  不過小慈今日都開心既, 最 happy 係可以貼貼紙!  大大張貼紙成日問可以貼未?  貼邊度呀?  一聽到 Miss 曾請佢貼一架車既貼紙, 貼完就駕車去海洋公園聽住音樂響按, 開心度拍爛本書咁滯!  仲大大聲同 Miss 曾講佢要駕車去迪士尼樂園, 真係笑死我喇  :DDD 


最緊要寶貝女開心啦!  都係因為小慈對音樂有興趣, 鍾意唱歌, 我先幫佢報咁多音樂班, 希望真係培養出佢係呢方面既興趣!

沒有留言:

張貼留言