2009年9月5日 星期六

半月灣

因為下星期六開始小慈要上音樂班, 於是今堂就係最後一堂游水班!  呢 6 堂游水班, 小慈學識左游水一定要戴泳鏡, 用口吹波波, 鼻鼻掂到水都唔怕, 但就點都唔肯浸個頭落水執石仔, 反而學識掉舊石落水然後點唔怕水既搴搴同瑤瑤姐姐執番俾佢,  "呢度呀! 呢度呀!" 真係俾佢吹漲 @.@  我決定下年由佢跟教練游會好 d, 始終我在場小慈都好依賴, 尤其係有一堂爸爸同佢落過水之後就次次都扭計要同爸爸一齊游,  進度太慢喇.... 不過小慈都仲係好細個, 今年叫俾佢試過下就算, 出年先再繼續!

Last 一堂盡慶 d, 我地一班游水友相約一齊黎個 farewell beach party, 出發去半月灣!  今日天公造美, 教練又無端端改上堂時間 2:00 pm 就落堂, 我地沖一沖身就即刻出車去西貢, 坐船仔去半月灣時剛剛 4:00 pm, good timing!  好耐冇坐過魚船, 有海風好舒服


左擁右抱既秋秋


呢度就係我地要去既半月灣, 原來個沙灘好細架咋!  忙碌既小朋友唔得閒影相


小慈最鍾意玩沙


今日好開心, 盡慶而歸!

沒有留言:

張貼留言