2009年9月27日 星期日

郭氏家族出動摸蜆

今日好開心, 郭氏家族好耐冇一齊戶外活動, 舊年大住個肚摸過 2 次蜆, 真係好好玩, 好難忘, 今年梗係 encore 啦!  重遊我地熟悉既白石沙灘, 今日既潮退時間係 11 am - 1 pm, 我地一家 9 口浩浩蕩蕩咁 10:30 am 就到達現場

今日天氣好好, 冇太陽之餘仲有海風, 真係好舒服, 弟弟仲由上車訓到落車, 岸邊有樹林有大石, 我就抱住弟弟坐係度訓左半個幾鐘, 差 d 連我都訓埋, 有吊床係度就正喇~~~  

不過太陽伯伯好奸, 靜雞雞呢埋黎煨熟我地, 返到屋企先發覺曬到兩截色, 弟弟仲成塊面紅左!  天陰都要搽太陽油!!  成個沙灘得我地一家, 唔通其他人未訓醒?


掘蜆必備工具 -- 櫈仔, 膠筒, 泥犁, 帽 & 落水鞋


小慈徒手都摸到蜆, 成個沙灘自家人玩晒^^


沙灘上面仲有好多蟹, 兩表姊弟 "生葬" 緊佢地


童工


架生齊全, 大有收穫


掘左 2 個鐘頭幾有成績!


炒埋有 2 大碟, 怕且有 4-5 斤


小朋友食白烚蜆, 好重海水味, 兩表姊弟食到停唔到手


沒有留言:

張貼留言