2022年1月31日 星期一

Mill

Mill 既出現好神奇!  之前都有聽鄰居講呢度附近有貓, 不過我地一直未見, 直至佢跟秋秋返屋企


我一開門佢就走左入屋


仲非常熟路上樓


直入廚房!!


唔敢係屋入面餵佢, 怕請君容易送君難麻!  引番佢出屋請佢飲牛奶


好想入屋, 唔肯走


第二日我地去完超市返黎, 阿 Mill 已經企定定係屋企門口等!


冇估到佢咁快食過翻尋味, 未買貓糧, 請佢食蝦仔佢唔要


終於都等到弟弟放學返黎見到阿 Mill


今次買左貓小食


仲買左個阿 Mill 專屬兜


興奮的兩姐弟


好難先影到阿 Mill 望鏡頭, 佢不停來回擦過我地


小慈影的


之後又隔左好耐都唔見阿 Mill, 我地仲擔心係咪買既貓小食唔岩佢食瓜左佢???!!  見到佢又企係我地屋企門口不知幾感動!!


掛死人喇, Mill Mill!!


弟弟發覺佢剪左毛乾淨左!  之前打結既位冇晒, 可能唔見幾個星期就係去左剪毛


英國既貓放養真係好攪笑


去不同屋企串門係佢地既習慣


弟弟即刻表示好想養貓啦!  不過爸爸媽媽仲未有工作未養到自己喎..... 

沒有留言:

張貼留言