2022年1月23日 星期日

The Gate

我地返教會喇!!!  


The Gate 非常近我地屋企, 5 分鐘車程, 係浸信會教會又有青少年事工, 非常適合我地呀!


5 位傳道同工


好多人呀呢間教會!  仲要係好多香港人


Yinka 牧師講道, 竟然會出埋中文經文, 仲係提摩太團訓, 我覺得超級親切!!  非常感恩!!  多謝天父!


冰天的太陽, 好溫暖!  天父我好愛你 ^8^


Pastors Joanna & Mable 仲黎我地屋企家訪, 多謝佢地咁接納我地!!


小小茶點招呼兩位牧師, Mable 話要飲 Tea 真係考起我, 好在有英式茶包


我地都有參加教會既英文班


未有車, 需要姑媽姑丈阿鴻阿 May 用兩架車車我地出去, 於是返完教會去公園玩成為指定節目


呢度係 Dinton Pastures Play Park


好多遊樂設施, 好好玩


飛天繩索超正!


勁好玩!


嘩~~  係鴨呀!!


仲有天鵝!  好靚呀!!


下次要帶麵包黎餵佢地




天氣好好


風景如畫


小慈眼中的我


太陽好快就落山, 4:30 pm 就天黑



不能同意更多


馬馬呀!!


今次去再近 D 既 California Play Park


公園既唯一唔好處就係會行到成腳泥


好多野玩


YEAH!  冇塞住


我個仔好靚仔 ^^




身手敏捷既小慈小明輕鬆爬過



攻頂


亨鬆


兩位美少女


彈床都有


呢隻飛碟好好玩


原來個個公園都有鴨


呢隻天鵝超級惡, 會趕走其他鴨爭食


咩事咁睇唔開?


無論幾多歲都要去公園放電的 ^^

沒有留言:

張貼留言