2022年1月9日 星期日

Last 主日

疫情又再一次反覆, 本身月會仲商討緊我地教會有 7 成人打左針可以放寬不用限制聚會人數, 我地仲約左文牧師為我地上機前祈禱添!


不過牧師話我地返黎探佢唔係聚會冇問題, 即刻飛的士返教會!


教會招牌一定要影相留念


今年既主題



慶哥 & 阿姐, 多謝你地打理得教會乾乾淨淨


我可以參加到網上樂道天地, 終於見到班小朋友既真面目!


爾雅見到 Joanne 姨好開心, 好叻識得 private message 同我傾偈!


秋秋去音響室探班


會好掛住望出去既呢一個景象


早前音響室團隊 Farewell 阿樂


試咪!  試咪!


崇拜開始 


我地遠距離觀望


返黎做野既弟兄姊妹都同我地影相


阮牧師


偉強哥


Perry


信謙爸爸


多謝偉強哥教導及照顧小慈小明


小慈小明第一次入牧師房!  我地張相呀!  牧師一見到我地個樣就會為我地祈禱


帶住牧師既祝福禱告, 我地會平安、順利、有神既恩手指引保守


我地會好懷念牧師既主日學教導


我地既主日學同學們


謝生


教會既花幾時都咁靚, 咁有特色!


劉姑娘常常為我地既需要禱告, 多謝你!


麗姨同我一齊做招待, 你既樂園炸豬扒真係好好食, 多謝你成日請我食!


教會禮堂留影


我地最感恩係新一年第一個主日可以領主餐


同頌經文


主餐套裝內有餅、杯、消毒紙巾抹手, 仲有個新口罩俾你更換, 好貼心!


杯內有蓋掩分開餅及萄葡汁, 兩年冇拎住呢個杯, 臨走前可以領受心存感恩, 天父真係好恩待我地!


我地會好掛住呢條返教會測試心臟負荷既大斜路!


街口既士多話執就執, 仲拆得好快


海景茶餐廳, 每次崇拜後都必定黎幫襯, 快靚正既選擇


弟弟最鍾意呢度既鮮牛肉粥加蛋, 我最鍾意沙嗲牛肉生菜通粉, 奄烈走包, 小慈同爸爸最喜歡食丁丁麵


多謝文牧師及一眾傳道同工為我地祈禱祝福! 送上一首我喜歡又非常鼓勵我既詩歌 -- 你的愛



沒有留言:

張貼留言