2022年1月13日 星期四

從新開始

犧牲與得著全然未知, 決定是對還是錯?  帶著無奈又驚怕既心情,  鼓起自己最大既勇氣, 我地離開出生及成長既地方, 前往一個從未踏足過既國家


寶貝, 準備起飛了


全機爆滿


別了香港


星航既飛機餐好好食! 


要轉機, 樟宜機場好大又冇指示, 好耐先見到個職員可以問個閘口係邊


跑呀~~~


我地應該係跑晒成個機場先到, 抖順條氣先....


呢程機要搭 12 個鐘, 揀定睇咩電影先


依?  又有晚餐食, 食完可以瞓覺!   小明好好胃口, 對個飛機餐讚不絕口, 成碟食晒


話咁快呢個已經係早餐!  佢就正啦, 我隔離位冇人, 可以空出兩張櫈俾弟弟打橫瞓, 又有我大脾做枕頭


差不多到了


連埋香港飛星加坡, 我地飛過一萬五千公里, 終於黎到!


我地班機 delay 左成個鐘


幾班機積晒係度過關超級多人 @.@


佢地開好少 counter, 高峰時有 4 個, 平均都係 2 個, 排左兩個鐘先入到內圈, 好在有 WiFi 手機又有電咋 @.@


6:XX am 排到 10:XX am!  4 個鐘呀!  終於到我地了.....


5 班機呀


Heathrow Airport


第一啖新鮮既英國空氣


可憐接我地既司機叔叔等左我地 4 個鐘頭!  辛苦晒!!


天氣好好呀!!!


窗外風景是但影都似風景畫



Hor時 & 馬時 XDDD


心情興奮


大約半個鐘就到我地新屋企了!


屋企門口留影 ^^


姑媽姑丈為我地安排一切, 屋企已經有基本傢俬餐具日常用品, 仲有親切既鄰居煮左早餐俾我地食 (無估到我地過關要咁耐而家變左 brunch) 好溫暖呀 ^^


屋企好靚呀!!



鴨仔


第一站去 IKEA, 而家我地有氣墊床瞓, 不過傢俬送貨要時間所以親自揀選好 D


要買枕頭厚被


呢張床咁短唔岩弟弟啦


好大間 IKEA


昊昊放學了!  三表姐弟重聚


大合照!  辛苦晒姑媽姑丈為我地辛勞預備一切!!  在心中!!


移民必食餐!!


而家已經係香港既零晨 3:00, 我地要捱過時差, 食埋呢餐可以瞓了!  We did it!!

沒有留言:

張貼留言