2022年1月30日 星期日

家務

屋企由一層變三層, 由有工人姐姐變冇工人姐姐, 小慈小明已經貴為中學生, 係時候一齊分擔家務!!  小明認頭做吸塵大使


吸完全屋要休息下


見餓又煮個麵俾自己食


跟手洗埋碗


見我眼甘甘望住佢, 問我要唔要?  梗係要啦!  阿仔親手煮埋俾我食喎 :)


一塵不染既地下可以做運動 XDDD


每朝都執床, 執靚俾公仔瞓


小慈負責洗衫摺衫, 你睇佢個樣幾認真


真係乖 ^8^


又煮早餐俾弟弟食


呢位仁兄食飽想瞓


你就想!  俾爸爸捉入廚房幫手撕雞, 一路撕一路偷食


我地發覺屋企太多射燈令電費超貴間屋又太熱, 去 IKEA 發現呢款燈特價 8 磅已經足夠照亮全屋!!


燈光好舒服, 超正呀!


買左個靚鐘 2 磅咋!


我地仲買左張膠枱布, 白木枱即時變身雲石枱!!


方便呢埋


今晚要煮 10 人大餐, 一齊入廚房幫手


小明幫手醃雞脾仔


小慈學炒蕃茄蛋


似模似樣喎!


忙足一日


炒椰菜花, 今晚仲有碗仔翅


孜然粉醃雞翼


仲有一款 Thai Sweet Chilli Sauce


開餐!!!


有長枱大家唔駛企係度食了


食飽青年人入房玩


高難度動作 XDDD


玩捉迷藏


小慈呢埋既地方真係得佢先做到


姑媽協助昊昊呢枱底


小慈一腳踢爆 XDDD


小明同一位置試呢埋一次, 真係笑死我地!  佢地以前係翠林都係咁玩, 好多回憶番晒黎 ^^


玩到口乾食西瓜, 呢個西瓜好抵, 一個 3 磅, 小明食到見到白皮, 好慳家!

呢款 Big Popcorn 又咸又甜好好味!


2 磅一桶一家人一晚可以食晒 :P

我有乖仔乖女!!  Love you!

沒有留言:

張貼留言