2022年1月12日 星期三

最後在香港的日子

踏入倒數階段, 除左去兩個主題公園, 留係香港最後既日子, 我地都希望帶俾小慈小明有難忘既回憶, 例如, 去健康院作最後既身體檢查 XDDD


中二同中四都要各自填問卷, 調查下有冇抑鬱同自殺傾向, D 問題真係好出其不意架!


小慈既目標高度係 165 cm, 就黎達標架喇!


小慈呢張直接超額完成 XD


小明都開始發育, 呢幾個月高左好多!


冇脊柱側彎


最後一次在香港飲茶


竟然見到點心車!  好經典呀!


行街 shopping!  今日大出血全家買左 $4000 衫仲有買左個 HomePod


我地係蘋果既 fans


新手機殼係唔係好靚先


最重要當然買電飯煲仲要 hand carry 上機, 有冇飯開靠佢架喇!


買到大包小包要塞入喼, 呢個畫面經典呀 XDDDD


好耐冇睇戲, 住沙田咁耐更加未試過!  


今時今日入戲院冇得食爆谷冇得飲汽水仲要掃安心


我地今日睇失敗的 Man


我地最鍾意坐最後一行中間既位置


放映機就係頭殼頂


片尾彩蛋, Dr Strange 真係好有型

睇完戲食餐飯就梗架啦, 我地第一次試牛大人, 好好味呀!!!


好多野食 


上菜好快, 湯底超正!


桂花白烏龍茶超好飲!


最後一次做天灸


本來應該要連續做三年, 即係 6 次, 我地只係做左一半都覺得身體好左!  特別係小慈, 少左手足冰冷又開胃左


弟弟就明顯鼻敏感改善左, 次次貼到最後 15-20 分鐘就生不如死咁催我快 D 幫佢撕走 D 貼貼


由細到大都最鍾意幫襯雞蛋仔叔叔


朱古力流心雞蛋仔同格仔餅係小明至愛


港式茶餐廳早餐梗係要試啦!


呢間竟然有銀針粉食


我同小慈去街街, 郭氏父子要相依為命一陣


今日同小慈扮靚靚做 facial


小慈話想試下腳底按摩


腳底既反射區真係好厲害, 我右腳外踭位一按就痛, 膝頭哥有事 (中), 跟住話我腳眼對落有地方唔應該腫起, 係尾骨有事 (中) @.@


小慈就一 D 事都冇, 不痛不癢, 不過好開心師傅幫佢批左個腳枕


當然唔少得去整整個頭啦!  兩位髮型師幫佢夾, 威威 ^^


我地係唔係好似樣呢?


Twins!


爸爸要睇高度黎分辨我地 XDDDD


請爺爺黎多幾次我地屋企食飯


食晒玩晒, 俾你地抖多陣就要幫手執屋喇


自己 pack 自己既野, 小慈好抵讚丫


兩個傻瓜


係三個, 小明話佢大肚......腩


攪掂自己野就可以攤係張床度打機


小黑, 我地會好唔捨得你


仲有天台既花!  我棵柏樹仔啊~~~


搵番幫我地搬村屋既搬運公司黎幫我拆傢俬


冇晒傢俬都仲有好多野


費盡九牛二虎之力先可以執清間屋


廚房仲有好多野攪唔掂, 好在村長話可以留俾佢


還鎖匙俾村長, 佢真係好好人, 冇加過我地租又肯幫我地寫 reference 等我地可以租屋


辛苦晒姐姐願意幫手至最後一刻! 我好唔捨得你, 希望你繼續工作愉快!


每次搬走都要影下幅度高牆


再見香港屋企


每次返屋企都係一個挑戰


最後一次行呢條路


住村屋有助適應外國生活


為左方便執屋 (屋企亦都冇晒傢俬), 我地送左小慈小明住兩晚酒店


點解會寫小慈個名呢?  明明係住家庭套房?  呢個係一個迷.......


舅父黎探我地


仲有幫手搬行李去酒店


大細喼人人有份, 唔係舅父幫手就要分幾轉先搬得晒 @.@


一齊食下午茶, 小慈小明表示呢度既紅豆冰先好飲


酒店依然係冇浴缸, 為免弟弟失望, 我地運左屋企個浸桶黎, 效果一樣, YEAH!!!


疫情反彈, 6:00 pm 後冇堂食, 我地有 FoodPaMa XDDD


望巴士廠, 夜晚所有巴士返晒黎好似火柴盒啊


朝早未夠 6:00 am 就走晒開工


落去食早餐要保持安全距離, 跟足指示


第一次食呢度既早餐 buffet


麵豉湯好好飲


離港前 72 小時要持陰性檢測結果先可以上機, 我地預約去做檢測喇


小明既同學仔竟然探測到小明到此一遊, 係正佢屋企樓下梗係要見下面啦!


Farewell 爺爺一齊食 buffet!  上次佢 D 牙有事食唔到野, 今日補番數 ^^


沙田乳鴨, 正!


我既乖仔不停為我攞野食


爺爺你要保重身體呀!


整埋棚牙就黎英國探我地


好快又見~


最後一個香港早晨


酒店有確診病例, 不過個顧客係走左先確診, 即刻停晒所有 buffet!  感恩我地尋日已經同爺爺食左, 無遺憾!


早餐改為點餐, 都好大份


12:00 noon check out, 梗係爭取時間打機啦! 


出發去機場了


多謝爸爸既好行家業仔黎車我地


我地原先係搭維珍, 每人可以有 2 件 23kg, 1 件 hand carry & 1 件背包, 點知班直航取消左!  即刻買機票去星加坡再轉飛倫敦


星航好嚴, 每人只可以有 1 件 30 kg, hand carry + 背包唔可以超過 7 kg @.@  問清楚原來 30 kg 係可以加埋黎計, 我地 4 個人仲有 10 kg 可以寄倉, 而家呢個 hand carry 係寄埋既, 我地係機場玩執行李玩左好耐......


再排隊 check 下我地既行李合唔合格, 好在早 D 黎機場咋


玩到肚餓, 機場得番太興有堂食


好在心愛既寶貝可以帶埋上機


非常安全既攜帶方法 XDDD


Check in 了


舅父舅母來送機


保重呀, 大家!!


Departures


入閘 look


閘內的我們, 心情好複雜, 攰到一個點....


禁區內的新年裝飾


福氣啦!


準備上機


好耐冇搭過飛機難掩興奮


星加坡好溫暖


參考圖表


別了!  我的香港!


暫別 。 再見

沒有留言:

張貼留言