2022年1月22日 星期六

新屋

在英國既第一個清晨!  超超超靚呀!!!

不過尋晚係瞓得唔好既 >.<  唔知點解好凍, 寒氣透過氣墊床滲入背脊, 又成晚醒, 好似冇瞓過一樣, 應該係時差既一部份, 要適應下 @.@  大廚秋既第一餐係早餐 :)


反而小慈小明瞓得好好喎


小明最鍾意屋企呢個位


爸爸神乎其技地駁好晒 D 寬頻, 安排到弟弟可以用電視打機, 開心到不得了!


轉機既關係我地少左 4 件 23 kg 行李, 秋秋話橫掂都要寄電腦, 不如全部寄 Fedex 啦!  3 日就到好好呀!  希望我地既家當都快 D 送到就好


由於我地瞓得唔好, 訂床係首要任務, 屋企亦都有好多野要添置, 事不宜遲由家姐姐夫車我地四出尋寶!!


IKEA 午餐又平又抵食


Charity Shop 都好多二手但好新既傢俬


我竟然搵得番我第一張梳化!  摸上手係令人懷念既感覺, 開心 ^^


一個星期後送貨, 幾 fit!


用半個喼 Hand carry 個電飯煲過黎係值得既!!  


大廚 & 二廚


等開飯的少年人, 煮到 5 味餸算係咁啦!


第一餐住家飯 ^^


IKEA 係平, 不過每一件傢俬都要砌


飯枱好重要, 砌左先


終於有張大枱可以食小明心愛既豉油王雞脾


開飯!!  今晚仲有魚食添!


跟住砌弟弟張床


小慈家姐幫手舖床單


完成!!


依?  點解有床下底既??!!  喂!  仲未砌兩個櫃筒呀!


第二朝砌埋弟弟張電腦枱


自成一閣


好舒服呀!


唔駛再瞓氣墊床了


跟住到小慈張床


兩張床款係一樣既


由弟弟全權處理


完成!!


訂左個新 Mon 仲可以上埋櫃添


Good fit 呀!!


係自己張床瞓得特別好



今日要打大佬!!  砌我地張雙人床


一個傻瓜豬


得力助手


由天光砌到天黑砌左 7 個鐘頭終於完成!!


電腦椅都要自己砌


我同爸爸既電腦枱


仲有個大書櫃!  遲下家當運到就有位安置了


新屋傢俬大致齊備, 我地終於可以行下街街喇~






今朝好凍, 一講野有白煙


仲好大霧


經典郵筒


結霜的葉


成地都係


我地今日去市中心行下


呢座係地標


條條街都非常歐陸風情


Post Office


有好多間銀行


去 Council 取廚餘筒


自助停車場


好得意


今日請家姐姐夫食飯, 多謝佢地極力幫助我地適應新生活, 車出車入帶我地周圍去買野


我地食泰國野


呢幾粒磨菇 extra 收我 4 磅 @.@  下次無端端問你唔係餐牌上既野要識得 say No Thank You!


不過都幾好食


出街食飯就係貴


耐唔耐一次好了


我地仲有好鄰居, 幫手照顧小慈小明


幾個年輕人好岩玩





May & 鴻請我地食飯


好好餸


飯後仲用食飯枱打乒乓波, 笑死!


昊昊好有姿勢啊


好難唔出界


仲有機打


父子對決


打到好似睇緊世界杯一樣, 勁興奮!


自此, 逢星期五去其中一家人屋企食飯變成傳統!  今次去姑媽屋企


昊昊屋企都有 Switch, 小慈小明恨到流口水


今晚打邊爐


起筷~~


只係個幾星期既時間, 感覺上已經到好耐既感覺!  練習埋一口流利既英文就掂呀!


沒有留言:

張貼留言