2022年2月3日 星期四

在英過年

第一次在英國過年, 雖然人離鄉別井,  傳統價值仍然會遵守, 我地屋企都有少少佈置迎接農曆新年!


買幾扎洋水仙做年花, 都有少少香味架


幾日就開晒


有位小朋友做既好事!!


親愛既鄰居 May & 鴻自制蘿蔔糕椰汁糕請我地食, 好感動!


一人有兩條, 好味!


之後朋友仔又送我地一盒


Ivy Gary 整得比較林身, 非常多蘿蔔, 好似我媽咪以前整既質感, 我好鍾意呀!!

出年要買齊材料自己整黎食先!  網上有好多人教


我最鍾意梁芷靈, 教大家用英國食材煮出香港味道!


仲有我地教會出產既張婷牧師教用電飯煲煮粉紅蘿蔔糕





去家姐屋企食團年飯, 有特別嘉賓


佢叫 Monti, 都係鄰居放養的貓, 不過佢唔肯俾人摸, 會咬人


團年飯由郭氏姐弟主理


自製叉燒, 切完忍唔住偷食


有冬菇有瑤柱有蝦有魚, 好豐富!  辛苦晒!!


好味!  我最鍾意茄汁蝦 :P


收機開飯喇!!


團團圓圓!!


爺爺在香港都有團年飯食, 多謝四叔四嬸 & 另一個姑媽代為照顧!!


農曆大年初一, 要上網課, 相信呢個係最唔習慣 XDD

同我班死黨 Zoom 住拜年, 賀埋 Brenda 生日


年初二, 我地同親愛既鄰居一齊食開年飯


每人整兩個餸!  我地整咖哩魚蛋 & 煎豬扒


秉承傳統, 我地要拜年逗利是!!


祝姑媽身體健康, 工作順利!


祝年輕人快高長大!  學業進步!  身體健康!!


三表姐弟相親相愛


轉頭就互相廝殺 @.@  開年乎???


初三, 我地返教會新春團拜!  牧師見我地班香港人第一次在英國過農曆新年, 好想弟兄姐妹有過新年既氣氛, 於是決定由香港既弟兄姐妹負責搞一個新年節目, 邀請英國既弟兄姐妹參加, 透過活動介紹香港過年活動、新年習俗!  我係今晚既敬拜隊之一


詩琴 Yvonne 領詩 Wancy 唱詩 KK Joanne Wendy, 獻唱兩首詩歌 O Praise The Name / Bring your Kingdom here


好多弟兄姐妹出席, 好熱鬧


完美展示我專登買過黎既虎年口罩


勁有過年氣氛!  連全盒都有好犀利!


Homemade HK food


寫清楚有咩材料怕弟兄姐妹敏感


自助餐形式, 正呀!


場面墟冚


食飽飽


由 Wilson 主持新年活動


Samatha 講 12 生肖既故事





英女王都屬虎



香港人如何過新年


有全盒


即場派糖過甜甜的新年


我地今晚寫揮春


小慈小明都係第一次自己寫揮春


寫呢 D!


Patricia 寫得超級好!!


俾隻手指公你!!


Mable 都寫得好好, 佢點睇都唔似 72 歲!


呢 D 先叫中西合壁既揮春


在英第一次領聖餐!  同我地在香港最後一次領聖餐係一模一樣既杯同餅!  呢度仲係一個月領兩次聖餐添架, 唱唱下詩歌, 讀經文就 OK, 程序非常簡潔


我地仲可以參加新春培靈會添, 好感動!


越洋領受阮牧師祝福


網上最 hit 既賀年圖卡





祝大家新一年百毒不侵, 喜樂平安, 身體健康!!


虎年得勝!!



沒有留言:

張貼留言