2021年7月16日 星期五

學期完

中一中三最後一日返學喇!!  今日散學禮及派成績表, 好緊張呀!


矛事矛事!!  升到班呀!!  兩個都有優點添!  班主任評語都唔錯, 左邊係小明, 右邊係小慈既, 成績兩個都係中間


唔知係唔係中三既關係, 小慈仲有派學生學習概欖, 記錄晒小慈三年來係學校做過既野, 都唔錯呀, 小慈學校生活多姿多彩


呢個 Ms Wong 屬於經典中既經典, 由佢 day 1 叫同學仔講自己個名, 小明話佢叫 Young Man, Ms Wong 竟然唔接受仲要弟弟改過個名第二日再同佢講, 攪到弟弟對住我喊咁口!!  嬲得我打左段字叫弟弟 copy and paste 去 chat box (學期初仲係上網課), 唔知係咪 Ms Wong 唔服氣, 之後既一段時間都係叫弟弟做 1D20 (1D 班 20號) @.@  好!  我忍!  忍到家長日派成績表我就投訴你!  可惜家長日都係網上舉行, 每人 5 分鐘見得一個班主任, 不過我都有講英文科老師考試溫習期間要求同學 2 日內騰 4 篇文, 又要寫作文大綱, 浪費晒所有寶貴既溫書時間, 點解唔放在長假期先做云云.... 我地對呢個 Ms Wong 印象真係好差!  小慈個時遇到既老師好好 (明太是我媽!) 仲推薦小慈入英文班添架!  真係同 Form 1 唔同命!  不過遇到唔係好人既老師都係對自己既一種鍛鍊, 提升 EQ!  做好自己就幾時都唔怕人插!!

當我見到弟弟收到呢張由 Ms Wong 俾佢咁高評價既字咭仔, 真係好想訪問下 Ms Wong 係咪叫做對 1D20 另眼相看?!  終於肯叫佢 Young Man?!!


鼓勵環節 -- 小慈英文同商業英語考得最好, PE & 電腦 A 足全年, 又揀到自己既心水學科升中四 (History, Geography & 旅遊與款待), 於是同佢行下街買野獎勵佢



成個商場都係 Mirror 呀!  不過小慈冇揀


反而見到 Among Us 貼紙雙眼發光!!  係咁話呢個係我黎架, 仲有隻太陽蛋 :)


小明因為未知升唔升得番上精英班, 佢份禮物下回分解 

沒有留言:

張貼留言