2021年7月19日 星期一

Time with Young Man

小明呢個暑假好開心, 學校馬崇堂安排左好多活動俾同學參加!  小明報左籃球班 (終於有得掂下個波幫助增高 ^^), 又報左學 Ukulele, 返學校同同學玩 board game & 水動樂, 最估唔到佢會報 cooking class 焗左幾個蛋糕仔返黎, 又幾好食喎!  全家一人一個一啖食晒!


學生健康檢查因為疫情延期再延期, 學期完小明先有期去檢查, 但小慈又冇喎!  後來先知健康院只安排小一 & 中一有得檢查咋!  呢張青少年心理健康單張一野就篤中弟弟死穴 -- 我好嬲因為同學笑我矮!!


醫生檢查身體, 脊柱側彎緊緊合格!  


對上一次檢查已經係 2019年2月, 兩年半高左 18 cm 都唔錯丫, 呢幾個月都明顯 feel 到佢高緊, 不過重左 30 磅就.....


驗眼 fail 呀!!  唔知點解戴住新眼鏡都睇唔到, 雙眼一齊睇冇問題, 蓋住一隻眼右眼就出事要再返黎見視光師 @.@  亦 detect 到弟弟有色弱問題, 做唔到飛機師了....


快速生長中既弟弟頭髮都長得好快, 今次恨心摌短 D 希望捱到開學先再剪


佢話呢個係佢最有型既 pose


新眼鏡戴唔夠一個星期驗眼 fail 當然要返去 check 下係唔係有咩出錯啦


視光師話度數岩, 可能係因為左眼深得太快, 深左 150 度但只係配 75 度俾佢怕佢戴唔慣, 但無奈驗眼肥佬就要配足 D 冇辦法!  


而家再驗清楚, 右眼 575 近視, 50 度散光, 左眼 575 度近視, 75 度散光


一時冇為意要放低個新眼鏡俾舖頭配鏡, 冇帶副舊鏡出黎, 於是小明就好似盲左咁跟住我, 我立時變左導盲犬 @.@  不過我真心覺得弟弟唔戴眼鏡靚仔 D


買埋外賣返屋企食茶點就開心晒!  豪大大雞塊既香辣 脆骨真係好好食!


錫晒呢隻嗲 B ^8^

沒有留言:

張貼留言