2021年7月3日 星期六

果園

試後活動一籮籮~  今日我地搭屯馬線去元朗再轉的士, 山長水遠入果園玩, 沿途已經見到好多花草樹木, see?  好多太陽花呀!!


到達潘媽媽果園!  招牌咁細差 D 就 miss 左


著晒淺色衫戴晒手袖攞齊架生, 我地開工喇!


先去摘好出名既香水檸檬, 果皮有香矛味好神奇


農夫秋出動


同女士一樣要揀 pat pat 又圓又大既就係靚貨


摘到一隻


咁都發現螳螂


跟住我地就去摘龍眼, 本來今日係黎摘荔枝架, 可惜上星期日日落大雨荔枝全數被擊落, 好可惜, 不過龍眼我地都好鍾意食


考技術, 一落剪即刻就要用籃接住, 如果唔係龍眼就會跌爆晒


轉個彎仲多龍眼


遍山皆是, 大豐收呀!


用較剪剪都得, 唔使伸長條頸


不過用長剪又好好玩


上面大粒 D 架


剪到停唔到手


將摘落黎既龍眼再修剪枝葉就可以攞返屋企, 我地竟然摘左 3 磅半龍眼 @.@


爸爸發現樹頂仲有荔枝, 不過真係太高剪左好耐 XD


森林中的靚仔


轉戰掘薯仔


好大隻呀!


掘下一隻掘下又一隻, 薯仔出土已經好乾淨, 又大又靚


我地又掘左成車..... 薯仔都買左 $2XX  破產了 X__X  


附近仲有好多其他農田, 呢塊係禾田黎架!


真係聞到米香


弟弟成日都唔明白聖經入面講既執麥穗係咪, 而家即刻明白晒


請觀看稻田, 主的莊稼在面前, 遼闊收成沒法估計


香印提子園!!!


好多提子呀


太貴重, 每串提子都用布袋包住


呢度環境好清幽, 除一陣口罩抖抖氣, 感受下泥土氣息


農場主人為我地物色靚提子, 俾我地遂串試食完先買


Grace under the grapes XDDDD


揀定呢串喇!  農場主人話其實提子仲差少少, 如果下星期先黎提子仲會再香 D 甜 D


呢串香印盛惠 $206... 貴, 不過真係好好食!


攬住堆草做咩事?


原來係弟弟既至愛活動 -- 餵山羊


大家都有份唔駛爭


是日驚喜 -- 阿豬媽與她的豬仔


豬仔超得意呀


我地起勢摸佢個豬鼻


第一次見阿豬媽擘拍瞓低餵奶, 豬仔撲住搶奶霸佔有利位置場面真係好震撼!  遠處仲有隻豬公要分開飼養


食飽就瞓既豬仔 (Photo taken by Grace)


小慈小明忙於餵飼, 我同爸爸嘆下山水豆腐花


仲有新鮮冰凍西瓜, 好好食呀!


滿載而歸


我地既薯仔主題晚餐


做農夫好艱辛, 但睇見有收成真係好開心!!  多 D 幫襯本地農夫, 更加要珍惜食物!


沒有留言:

張貼留言