2021年7月11日 星期日

7.11 交替禮

今日好忙碌呀!  首先係我應承幫手做樂道天地既導師, 之前學既課堂技巧終於可以大派用場, 希望透過我都可以幫助祝福到呢班小朋友啦!  弟弟落黎探班幫我影左張相紀錄呢個大日子


樂道天地仲有主題曲添


弟弟話佢都好懷念小學時期黎呢度兒童崇拜


最想就係好似呢班小朋友咁同進殷哥哥曦曦哥哥玩遊戲 :)


玩完遊戲就分組上堂聽故事, 我呢班係 3-4 年級, 我仲未認得晒佢地個名同樣


食完飯再返教會參加助道部交替禮, 舊年交替禮在崇拜當中進行, 今年終於有番實體交替禮當然要參加啦!  第一次見翊廷細佬, 翊廷都大個左好多呀!!


翊廷與小明哥哥


交替禮開始, 今日唱既詩歌 神的帳幕在人間 超級好聽!!


今個年度, 小慈都成為撒母耳團職員了 ^^  


文書負責記錄周會內容, 工作簡單


求神使用小慈!  興起工人年輕人復興教會!  承傳!


我都連任為一個小小聯絡


我地係提摩太團, 今日少人 D D, 青年人有自己團契, 秋上左去音響室幫手, 師母去左教會籃球班, 分身乏術


搵番自己未?


教會有插花組每個星期獻花, 真係賞心悅目, 超型呀!


文牧師請每個家庭都送一張相俾佢, 望住我地為我地禱告, 在牧師房見到呢幅相片牆, 好感動呀!!


我地送左呢幅相俾文牧師


成為教會一家真好 ^^  感謝神!

沒有留言:

張貼留言