2020年10月4日 星期日

中秋四日長假

萬眾期待連續四日假期, 好少中秋會係10月1日, 補假再連埋星期六日, 名副其實 long weekend, 正呀!

瞓到自然醒, 鞭策小慈小明做晒所有功課, 我地就可以輕鬆出下街, 話晒中秋正日一家人團團圓圓, 放寬 4 人限聚岩晒我地, 今晚決定食好東西!


問佢地想食咩, 第一時間就話要食牛肉, 秋天要 BBQ 喎!


食啦食啦!  問得你地都預左會獅子開大口, 食多 D 肉谷你地肥 D 先


小慈最喜歡食煙肉, 成個爐都係佢既至愛開心到要影相


小明子每次食飯都一定要有湯


一睇就知 D 湯新鮮滾熱辣


而家大個會自己襯衫出街, 呢位充滿童心既小朋友仍然喜歡恐龍, 自己襯晒一 set 衫褲, 唔行佢後面都睇唔到, 好可愛啊~


趕住返屋企放火


朋友仔送左兩個電子燈籠俾我地, 小慈自己砌, 俾面地玩左一陣


最開心都係一年一度玩蠟燭


今晚好大風, 兩姐弟要同 D 風搏鬥, 點完又被吹熄, 樂此不疲


難得地一次過點著咁多支, 點知影完呢張相就全部熄晒, 即刻慘叫~~


玩到變左 camp fire, 集中 D 冇咁易吹熄


多雲但大風, 天空吹到千變萬化好好睇, 呢張好似一條龍仔有明亮既眼睛


Moon 姐姐出來了


小明子要返學校補英文, 我捉左害怕病毒拒絕出街既宅女小慈去食早餐, 係沙嗲牛麵先引到佢出去


買左兩盆怕怕羞羞返屋企


又俾我買到好耐冇食既薄殼, 原來自己用沙茶醬炒非常好味


呢位睇住燒雞翼食雞翼既小朋友非常豪邁奔放


砌埋圖案俾我影相又點話


豪邁奔放例證二


家庭遊戲時間, 今晚小慈終於成為大富翁!


4 日假期飲飲食食玩下瞓下就完左..... 絕對有後遺症, 個個患上星期一綜合症


回歸現實, 又期待下一次長假期!  人生先會充滿希望架麻!

中秋節快樂!

沒有留言:

張貼留言