2020年10月11日 星期日

實體崇拜

繼上次助道主日之後, 疫情又再一次隔絕我地, 足足要等 3 個月先可以返教會實體崇拜!!  主日學今日仍然網上授課, 為免教會網絡大塞車, 我地決定係屋企上埋先, 你睇我兩個寶貝幾自在


跟住即刻飛的士返教會, 勁呀!  8 分鐘就出到九龍塘


好掛住呢個禮堂!!  小慈小明既少年崇拜未恢復要參與大人崇拜, 不過唔可以同我地坐要另外上去 2 樓!  弟弟第一次以少崇身份參加問佢感覺如何?  佢話現場震撼好多, 一奏殿樂張櫈都震震地, 牧師對住會友打招呼唔係對住空氣都風趣好多 :D


好開心團契 zoom 左幾個月終於變番實體, 我地決定同團友仔一齊熱下身, 鬆下繃緊既筋骨


雙手向後伸直夾住雞翼, 呢個動作對舒緩肩頸痛好有幫助架!


向上提腿, 伸直腳, 空中踩單車.... 收肚腩功效一流!


疫情令大家隔絕幾個月攪到生日會都延遲左, 唔怕, 我地一次過慶祝半年!!


10 月之星既爸爸要開工, 攞住個蛋糕盒當慶祝左啦!


7-12月之星有 23 粒咁多, 呢 10 位係代表 ^^


難得既大合照!  見到大家都健健康康, 精精神神好好呀!


K1 既培 B 終於將最細既 B 位傳俾翊廷 


好耐冇抱過咁細個 B, 難得佢又俾我抱梗係攬住唔放 :)


好兄弟智賢冇見一排又高大左,真係有大哥賢風範!


黎啦!  翊廷, 一二一二行啦!


呢幾個六年級至 Form 3 既青少年係我地團契時間走均成間教會玩捉依因, 跑到成身濕晒開心到不得了!  


難得的相聚, 大家都好好珍惜!

沒有留言:

張貼留言