2020年10月25日 星期日

調理農務

 秋天, 係播種既好時機!  咁岩爸爸又抬左一大包泥返屋企, 係時候上天台調理農務喇  :D


加泥!  加泥!  盆盆都唔夠泥露晒根就死架喇.....


天氣乾燥要常澆灌, 弟弟好溫柔咁 mist 緊 D 盆栽


我地個菠蘿園由 2 變 7 了 ^^


原本俾我地採摘左既菠蘿頭, 果然係旁邊再生多一棵新既!  今次仲唔駛兩年就會有收成添!


小慈學校團契有位弟兄去農莊帶左粒大豆返黎送俾小慈, 小慈又真係試種, 原來佢係刀豆種子, 生得超快仲結出巨大果實 @.@  望住佢, 非常有 Jack and the Giant Beans 既感覺, 係咪可以直上天庭呢?


試種菜心, 今次非常成功!


於是即刻加碼, 發晒所有菜心苗再買好多個盆黎種, 希望佢地全部生得大大隻隻, 摘埋可以炒到一碟黎食 :P


我地仲有玩種通菜, 將下半段帶根既莖整束插在泥土裡, 呢種叫 "插枝法", 生得好好, 仲開花添呀!


第一次見咁白咁靚既通菜花


豆豆開花, 好靚呀佢!


結出既果子非常得意, 好迷你, 原來佢係眉豆呀!


蕃茄花


青 BB 既蕃茄!  先有花, 再結果


開始要諗方法保護, 好怕佢地會俾雀仔食呀!


種下種下先發覺佢係大種番茄唔係蕃茄仔


我太掛住怕羞草又買左兩盆, 要開枝散葉呀!


Suddenly 開花 @.@


一枝獨秀換左盆係唔係好靚呢?


執左幾個發泡膠盆玩埋種生菜


加泥加到成地污漕漕, 係時候清理乾淨


洗地洗到變玩水


終於成身濕晒


體力勞動後特別肚餓


呢 D 下午茶係唔係特別正先?


仲有自己氣炸栗子


先浸半個鐘, 個頂開一刀, 用糖水煲 15 分鐘, 抹油再氣炸就有糖炒風栗既效果, 超甜!  弟弟仲剝到呢粒心心栗子, 即刻用充滿溫柔甜甜既目光送俾我食 ^8^


小慈都話 Good!

呢張網上圖片好得意


用欣賞感激既目光看世界, 一切都會變得美好!

沒有留言:

張貼留言