2020年6月28日 星期日

愛回家

教會由我生日之後開始網上聚會, 到 6 月先開始番現場崇拜, 相隔 3 個月, 我地終於返番屋企了!!!

主日學仍然網上授課, 既然一場返到黎教會, 我地決定殺入牧師房睇住牧師現場直播 :DDD


小慈既主日學要下星期先復課, 於是好乖咁坐係出面等我地, 之後我要做招待, 今日既崗位負責為弟兄姐妹量體溫及登記, 突然見到位會友好面善, 原來係我個仔!  佢補完習自己搭巴士出黎搵我地, 仲幫我手射槍添!  呢支體溫槍又快又準, 非常好用!


之後崇拜, 教會跟足晒安全指引, 大家保持社交距離


禮堂兩邊樓梯加裝左扶手, 方便弟兄姐妹上落講台


我地之前仲請到劉江老師同大家講呢 D, 佢既生命見證真係聽到唔想佢停呀


好耐冇見過靖僖喇!  個個戴晒口罩佢差 D 唔認得我地


馬不停蹄, 崇拜完左我地同頌恩 Stanley 一齊食飯, 跟住就返提摩太團, 我地亦都恢復番實體團契了, YEAH!


傾下講下分享近況, 回顧與展望, 我地仲同遠在海外既會友 Keynes 交流添


4 -6 月之星 Tim Sir, 劉會佐, 嘉麗, 小慈, 仲有加拿大佑佑


培茶蛋糕, 啖啖地健康 D


加港團友大合照!  真正主內一家 ^^


我愛既家人, 大家都要健健康康, 擺上時間返教會啊~~

沒有留言:

張貼留言