2020年6月25日 星期四

端午糭

復課之後既第一個公眾假期簡直萬眾期待!  尋晚已經講到明大家要瞓到自然醒, 辛苦命既媽媽都只係瞓到 6:45 am 跟住賴床做下腰部運動, 小明瞓到 8:00 am, 小慈 9:00 am.... 真係估唔到!

今日冇出街因為小慈乖囡要準備考試, 老師一 D 都冇減到範圍, 仲要教書教得超快, 一個星期要背 3 課書, 小慈有一晚仲擔心到狂喊第二朝對眼腫晒, 真係冇陰公.... 知道佢壓力好大, 好乖先至會擔心, 會喊代表緊張自己學業, 抵錫!!  都冇辦法啦, 每個人活在世上都有不同程度既壓力, 唯有盡力做, 做好左自己本分, 問心無愧就算架喇, 我好肯定好多同學其實都一樣, 課業上好多唔識亦唔想考試, 網上學習效果真係好差, 幾個月以來都唔知上左 D 咩..... 點都好, 都要收拾心情準備下, 要考就一定要溫, 唔係科科炒晒就真係後悔

至於弟弟, 學校一開始就講左話唔會考試, 只會有 3 次持續評估, 仲叫家長不用花太多時間同子女溫習, 等佢地輕鬆面對, 但又有範圍又有考試時間架喎.... 我本來真係好輕鬆冇理弟弟, 只係臨考前一晚問下 check 下佢 d 野仲記唔記得, 好明顯唔係好熟, 但佢又話得架喇咁, 果然強項 Science 都考得麻麻地!  常識我就唔放過佢, 之前上堂都冇教過咁滯, 而考既野唔背我好肯定佢係絕對唔識既!  當而家水深火熱咁講緊一國一制, 我就好似精神分裂咁教弟弟一國兩制, 高度自治.....

Anyway, 剩番一科英文星期五考就算罷啦, 本應六年級既呢個時候係最開心等放暑假既日子黎架, 已經因為疫情咩都冇晒.... 唉....  玩啦玩啦玩啦!  今日弟弟已經約左同學一早 online 打機, 聽到佢自言自語, 嚇得我去裝下, 原來佢同同學一邊講電話一邊打機 :DDD


熱屎辣辣開住個冷氣完全唔想郁, 更加唔想入廚房煮晚餐, 好在有四叔四嬸送自家製既家鄉靚糭, 梗係留番端午節先食啦!


小慈小明最鍾意沾白砂糖食, 仲要點到好似反砂芋咁先至夠正!


減肥的媽媽梗係食藜麥醋沙律啦 ^^


呢款糉我就食 :DDDDD


學校隻火雞都扎到成隻糉咁, 好應節


以前話未食五月糉寒衣不入籠, 今時今日全球暖化, 我 3 月已經攞曬 D 夏天衫出黎, 4 月已經日日開冷氣喇.....

沒有留言:

張貼留言