2020年6月13日 星期六

清淨西貢海岸

2018 年山竹之後, 我同弟弟一齊清潔沙灘, 但礙於當時年紀小只能安排弟弟執樹葉, 弟弟耿耿於懷...

機緣下我地認識左西貢小茜, 佢同西貢社區中心轄下既社會企業有合作, 2019 年1月更加得到環保基金資助而開展清淨西貢海岸既義務工作, 我地今次跟住小茜, 已經係佢第 25 次, 共 414 人次, 為 12 個偏遠既海岸執垃圾, 何等大既毅力與愛心!  叫得做西貢小茜, 佢梗係好愛呢個地方啦!

每人要揹 2 公升水, 帶泳衣, 替換衫, 傘, 太陽油, 雨衣, 防蚊用品, 午餐.... 一大包咁, 小慈小明話輕過書包好多, 完全冇問題喎 ^^


分發物資, 每人一個環保袋入面包括: 鐵夾, 4 個大垃圾袋, 勞工手套, 助浮衣, 便利雨衣


而家一號風球, 時晴時雨, 我尋晚又突然腰痛, 知道活動冇取消, 我亦唔想小慈小明失望, 於是食住止痛藥起行啦


由西貢遊艇會花園起步, 步行山間小石路, 落雨落斜我地要打橫行, 龜速, 目的地係麻南笏


我地終於黎到喇!!


一個人都冇既沙灘, 仲連名都冇添!  小茜叫佢做老虎岩


離遠已經見到岸邊有垃圾


地下仲一大堆


我地既隊友仔為大家撐起帳篷, 怕突然落大雨我地 D 袋會濕晒, 食物又會變壞, 辛苦晒!


小朋友可以休息一陣, 回一回氣先


弟弟話去濕下條毛巾, 終於大半個身連鞋都濕埋, 由細到大都知佢見水就會忘形, 有帶衫換 ok 啦~


Briefing 講解下附近環境, 注意事項


開工!


每人揀一個範圍執垃圾


大家都好努力, 目標係每人裝滿 4 個大垃圾袋


小慈執到無數咁多膠樽膠袋, 車碌都執埋, 仲有 D 橙皮添


翻開 D 石頭就會發現垃圾, 大量打火機, 膠飲管, 膠樽, 紙包飲品, 生鏽既較剪


小茜執到一包必理痛, 用過既 M 巾, 膠鞋, 米袋都有......


呢個口罩係由海度撈上黎架


全新既紅白藍都撈到 @.@


小慈的成果


弟弟的成果, 細細粒既發泡膠粒最難執, 但係成個沙灘都係喎 @.@



終於停雨出太陽, 弟弟耐唔耐就落海濕下條毛巾


發現小螺, 佢啜住弟弟隻手, 好得意


發現大膠筒, 弟弟孔武有力咁推佢上岸, 等佢唔好變微塑膠俾魚仔海龜誤吞


鑒於岸邊太多垃圾, 小慈小明忍唔住換泳衣落水執


拖左個膠袋上黎, 仲有好多魚網


垃圾撈極都有


小慈發現鳥類頭骨!!!  好特別呀!  唔知係咩雀黎呢?


大型垃圾執到7788, 係時候摸下海底同玩下水 :D


嘩~~  發現榴槤殼!!!  唔可以俾佢留係海底架!


海岸乾淨左好多 ^^


天文台話會好快掛三號風球, 為免危險我地要收工!  時間太短, 今日只係執左 9 袋垃圾咋.....


同我地辛勞既成果影張大合照先




























要做紀錄, 抽查其中一袋垃圾睇下佢有幾重, 呢袋 8 KG


仲要攤佢出黎分析佢既成份


點算記錄, 呢袋最多既係包裝袋同發泡膠


小茜授課中


膠袋對動物及魚類既影響係你完全想像唔到咁厲害, 越聽越慚愧


真係好可憐呀... 我地污染緊佢地既屋企, 間接殺死佢地


三號風球逼近雖然一 D 都睇唔出, 但我地要回程以策安全, 不過我地其實好唔想走的


上山下海體力透支, 小慈小明兩個極速食晒 2 舊飯團! 


回程路艱辛, 上斜仲攞命, 大家都冇晒聲了


返遊艇會等的士


邊忽似三號風球?!?  藍天白雲曬到不得了


多謝嘉麗姨姨幫我地報名參加今次咁有意義既活動, 為地球先生出一分力!


非常多謝小茜無盡既分享, 佢真係咩都識, 行山潛水咩到掂, 好厲害, 又有愛心, 有意志有毅力, 係我地學習既好對象, 認識你係我地既福氣 ^8^


望住自己執既垃圾, 好多都熟口熟面, 感覺好似自己有份掉落海咁.... 如果冇人執, 佢地就永世都留係海灘, 被巨浪由岸邊拉入海洋, 再衝番上岸, 又再拉入海洋..... 循環不息咁由大舊撞到變細舊, 再化成微粒, 膠類製品更變成微塑膠被魚類吸收, 我地又進食魚類.... 生生不息, 其實就等如我地自己食垃圾 @.@

好好的一課!  如果真係要製造垃圾, 學小茜話齋真係要用到佢殘, 用到佢盡, 用到佢冇得救, 先至好真係掉佢落垃圾桶......


沒有留言:

張貼留言