2020年6月21日 星期日

解令下的父親節

一日都係我, 椎間盆突出, 醫生勸籲臥床休息, 鑒於今晚約左爺爺出街食飯, 秋秋唔想我咁瀕撲就留係屋企繼續參與網上崇拜, 冇得企係教會禮堂接受為人父親既掌聲....

小慈小明非常識做, 一早送禮物俾爸爸氹得佢好歡喜


小慈你大件事喇, 寫 Kiss Kiss x 20 次冇死線, 即每次你都要 kiss 20 次咁解?!?  錫到咀都歪.... 哈哈哈


我好鍾意呢首詩歌, 願我家基督化堪稱完美家庭的典範


父親節獻唱係教會既傳統, 今年呢首 <父親寫的散文詩> 歌詞簡直催淚


今日陽光普照, 熱辣辣我地做咩咁傻係天台曬?  事出必有因, 我地睇日偏蝕呀!  當然唔好咁傻用眼直視太陽, 我地隔住張玻璃枱反光咁睇


完全影唔到, 只影到個藍影, 奇怪得黎好特別


高手在民間, 好多朋友仔影得好靚


解令後第一次全家出街食飯, 大家好似好耐冇見咁!  今晚我地去油麻地食蒸海鮮, 老細介紹架


食材非常新鮮, 生蝦咁跳, 小明一邊叫殘忍一邊細心欣賞


樣樣餸都好好味呀!!!  我就梗係歡喜食龍蝦, 爆晒羔超正!  弟弟等左成晚食蒸手切肥牛, 個人食左 8 塊, 又極欣賞最後既芋頭排骨粥, 食左 7 碗!  我地都係食唔晒, 小慈要求打包返屋企明天當 lunch  :D


弟弟捕捉到爸爸既奇怪表情, 仲俾佢影到相, 好似發現新大陸咁開心, 爸爸表示無奈


即刻整 sticker


一呼百應, 小慈又整埋一份, 笑到肚攣呀佢兩個


好飽, 又開心, 大家對今餐飯非常滿意, 爺爺都笑咪咪, 要 encore 啦!


祝三位父親身體健康!  笑口常開!

沒有留言:

張貼留言