2020年6月22日 星期一

結婚 17 周年

好近呀!  好近呀!  今年父親節同我地既結婚周年孖住上, 尋晚已經出左街食飯仲要食到咁飽, 連續兩晚出街真係攰攰地又唔知食咩, 要揀我都係會食西餐, 經商量後, 我地決定自己煮留係屋企慶祝 ^^

整薯蓉, 整藜麥醋沙律, 煎牛扒 easy easy :)  


最開心係弟弟, 一來我地留係屋企食飯, 二來今晚有特別野食, 佢一早已經係廚房偷食薯蓉同埋蕃茄仔喇!


爸爸仲係天台捉左隻自來螳螳俾佢, 爸爸話佢自己跳上手背俾佢捉, 好得意


好耐冇見呀螳螳!  弟弟好掛住你!!  同佢玩左一陣就放番佢上天台覓食, 我地食飽螳螳都要開餐, 記住要開枝散葉, 生養聚多呀!


結婚 17 年快樂呀, 老公!  你似水一樣不可缺少, 同埋你知道我幾鍾意飲水先得架 ^8^


I Love You!!  老公!!!  17 年有人叫玫瑰婚, 好浪漫~~

沒有留言:

張貼留言