2018年4月3日 星期二

越南 芽莊 Day 3

終於有覺好瞓, 瞓醒又冇咩野趕, 淨係要記住唔好瞓到早餐都收檔, 記住要 check out 寄埋行李 that's it 既感覺真係幾好, 太耐冇試過無所事事  :)

尋日玩得太攰, 小慈小明已經唔想最後衝刺游多轉水, 話要留番 D 力去新酒店先玩喎, 於是行行企企周圍影下相啦!  係露台發現呢隻大甲蟲陪佢玩左好耐, 見佢咁可憐仲去花園放生添 ^^


我地又坐專車去碼頭喇


就係呢個出入紀錄, 每次嘟房咭就出我地個樣, 小明話我地似通緝犯  -v-'


7 小福, 冬晴最大, 熙熙尋日 12 歲, 搴搴今日正日, 柏弦 5月最細


而家要佢地合照係好不情願的.....


幾個望海等開船的小孩.... 佢地話碼頭有 Nemo


似唔似孖生兄弟?  琛仔明明細過小明年半, 但無論身型、外型、眼鏡, 連把聲沙沙地都似到十足十!!  有幾次琛仔講野我真係以為係小明黎架 :D


轉酒店, 我地今次住 Mia Resort, 一間屋有 5 Bedrooms, Beachfront Villa ^^


無敵海景~~~


越南既天氣真係好好, 日日都 26、27 度, 藍天白雲又有風, 超正!


Mia 既 welcome drinks 仲有甜品, 好好食呀!


等 check in, 小明真係一個好嗲既小朋友, 好可愛


呢度非常大, 去邊都要搭 shuttle bus


我地搭私家車去 lunch, 呢架 shuttle 好似哥爾夫球車


原來呢個係人工沙灘黎架


萬里無雲


好舒服呀呢間餐廳, 不過 D 食物巧貴呢!


食沙律送蝦片, 但估唔到呢兜沙律超辣, 咁岩 waiter 問我 how's everything 既時候, 我就同佢講 too spicy, 話口未完佢就即刻攞走我呢碗做過兜新既俾我!  有賺, 因為之前個兜我已經食晒 D 蝦 :DDDD


呢餐 lunch 成二百萬, HKD $7xx.... 雖然都好食, 但我懷念第一晚食既晚餐 $44 萬咋, 平靚正!  冇計, 酒店食一定貴


靚媽海邊艷照  :p


係時候要去睇下我地間屋喇, Mia Resort 沿海興建, 海景無遮無擋


Villa 802 男仔屋, Villa 803 女仔屋, yeah!


以 7 小福為依歸, 小明納入女仔屋 :DD


呢個係我地個廳, 好有溏心風暴 feel, 大家族



間屋有 3 層, 最上層係廳、露台花園及泳池, 下層係房, basement 都有一間套房


3 位家姐今晚一齊瞓


原來得我地間房有浴缸咋!


放好行李, 梗係第一時間游下個私家泳池啦


好似可以游出海咁, 好正呀!


嘆世界系列


其實爸爸做緊 secu


26 度太陽又唔猛烈泳池水都幾凍, 於是小明話要浸完凍水浸番個熱水平衡下喎


嘩~~  沖完個涼飯廳已經佈置好


我地請左一隊廚師黎 villa 為我地 28 人做晚餐


露天 BBQ


幾位等食的小孩


大人細路都鍾意食自助餐


飲杯~~


仔大女大識照顧自己, 我地可以慢慢嘆番餐


兩位大廚非常忙碌, 28 人既份量真係唔講得笑, 燒 4 輪都仲係燒緊大蝦, 嚇到我地即刻 stop 佢要燒第二樣, 唔係就食蝦都已經飽晒.... 份量真係太勁, 後尾我地要將煮好既食物 pack 入雪櫃當明天既 lunch, 一餐飯兩餐食, 抵呀!


同場加映熙熙搴搴生日驚喜派對, 侍應突然捧個蛋糕出黎, 一齊唱首生日歌啦~~


當集體慶祝埋 12 歲 :p


食飽左, 呢位小朋友已經冇電要瞓了


3 位家姐都準備就寢, 小慈被安排瞓中間, 希望佢唔好連環踢醒巧巧同冬晴啦.....


Good night~~  Sweet dreams!


P.S. 聽聞隔離屋班男仔成 1:00 am 都唔瞓, 特別係班細佬一齊 high 爆瞓唔著, 哈哈哈哈~~~

沒有留言:

張貼留言