2018年4月2日 星期一

越南 芽莊 Day 2

真正既 Good Morning Vietnam ^^  我用電話影到酒店全景了, 超靚!!


酒店包早餐, 兩晚收費 HKD $1867 都幾抵住


酒店有自家樂園及水上樂園, 1家4口門票大約 HKD$1000, 要撘 shuttle 去


識得坐梗係坐車頭


我地到 Vin Pearl Land 了, 奇怪的白雪公主迎接我地 :DD


好宏偉呀


非常有迪迪尼既感覺


未濕前影張大合照先 ^^


個 park 都真係幾大下架, 除左酒店住客, 我估好少外人入黎, 所以呢度咩都唔駛排隊, 好爽


著晒泳衣, 梗係先去 water park :)


繼怪異的白雪公主之後, 仲有勁好笑的沖身蜥蝪?!  非常有荔園 feel


大型水上充氣城堡係呢度既 signature, 梗係要玩左先啦!


要有家長陪同先可以玩, 但我同秋 2 個大人竟然可以帶 12 個小朋友, 突然多左好多仔仔女女 :D


佢地叫呢度做 Running Man


非常消耗體力既遊戲!!  跌左落水係要九牛二虎之力先爬得番上黎, 我投降


爭取時間, 我地得一日係 Vin Pearl Land 玩, 要立即轉戰上水樂園先可以玩晒所有遊戲


呢個大車呔托上山好辛苦, 但滑落黎好刺激好開心


呢條叫 Lazy River


乖巧的巧巧肯陪 Auntie 我一齊游水


弟弟其實未夠高玩呢條彩虹梯, 不過我地一湧而上職員都冇乎 :p


周圍都冇人既感覺真係好正!


好多遊戲都唔駛排隊好快玩晒, 小慈開始叫凍返去沙灘曬太陽玩沙飲椰青, 勁嘆


嘩!  呢度竟然有旋風薯片食, HKD $6 串咋, 平過長洲好多!


遇到食雞翼的白鴿....


超大朵大紅花!


真係形神俱備, 哈哈哈


因為肚餓, 又橫掂濕身要沖涼, 不如返酒店游一陣水先再去 park 玩機動遊戲


第一次 lunch at pool side, 一個字 -- 貴 @.@  呢個 burger HKD$90 啊!!


smoothie 就正常價錢, HKD $35


嘆世界的小明


由細玩到大的好朋友


呢個泳池籃球架真係好好玩!


沖個靚涼後又返去 park 玩機動遊戲, 呢 part 好似海洋公園.  Vin Pearl 集眾家之大成, 好野!


呢個衝天搖擺船香港都有, 小明想玩但未夠高


呢個老鼠過山車速度好快


最好玩係呢個越礦飛車, 前後玩左 4 次


我地又包車喇


準備出發!


一齊跳樓


日落的 Vin Pearl


開始天黑了


發光的城堡, 非常期待佢有煙花匯演, 可惜冇.....


funny house


鏡屋迷宮


see? 個 park 真係好少人架


發現好野!  呢個 Adventure World 其實係冒險樂園


最重要係所有遊戲不用入代幣, 免費任玩!!!


爸爸的佳音


兩個最鍾意玩氣墊球


騎馬仔


自從參加左籃球班, 小明對籃球興趣大左


三位摩打手


彈床都有, 連 Bouncy 都玩埋, 超正!!


開心 ^^  玩到關門先肯走


本來都想買 D 紀念品, 不過佢地既 product 真係好山寨 feel


樂園 9:30 pm 關門食肆都冇開, 於是返酒店叫 room service, 又係佢講既 15 minutes 又 10 minutes 又 5 minutes.... 終於等左成個鐘 D 食物先黎, 等到三位寶貝瞓晒......


唔理咁多, 越南牛肉/雞肉湯河最穩陣地好味, 一人一碗唔好爭


實在太肚餓, 小慈瞓瞓下都餓番醒, 史無前例極速食完!


倒頭大睡.....

1 則留言:

  1. 譎問由MIA RESORT你點去VINPEARL LAND? 要幾耐車程? MIA你出入是否CALL車, 難叫車嗎? 我睇中呢間RESORT. THX.

    回覆刪除