2018年4月5日 星期四

Bye Bye Vietnam

開心既時間..... 嗚~~  唔好提喇, 我地要走喇!  本來仲有半日係越南都因為航班突然更改而冇左..... 其他朋友改機票繼續留底, 小明問左好多次點解唔可以放埋聽日?  點解星期五要返學!!!!


問都冇用, 要走係事實, 唔緊要啦, 期待下一次旅行麻


早餐其實 7:00 am 先 ready, 不過我地 7:30 am 就要出機場, 職員都通融即刻俾我地入去幫襯


咁早都可以即製越南粉俾我地, 太好了!  真係食幾多碗都唔夠, 好好味 :)


好在 Mia 近機場, 半個鐘唔駛就到


用電話 Apps 上網辦理登機手續好快攪掂, 不過過關淨係排隊已經用左好多時間, 要人潮管制仲差 D 逼爆玻璃先入到去, 又要逐一除鞋檢查, 所以飛機 delay 是常識吧


全機人逼入呢架接駁巴士, 唔齊人唔開車, 足足等左十幾廿分鐘


我唔會再坐 HK express 去越南的了


明顯地唔夠瞓, 枕頭都出埋


靚~


終於到港了!  香港人入境當然方便, 不過 Bags delayed!!!!


由尋日落機到第二日返學都不停問點解要返學!!  小明深受打擊, 一副生無可戀既樣......


唯有氹下佢地, 專車車返學校等佢地開心 D 啦


回歸現實係辛苦 D 既.....

沒有留言:

張貼留言