2018年4月20日 星期五

狗狗年的小慈 12 歲了!

小慈小慈小小慈今日 12 歲喇!  今年我覺得乖女高左好多, 已經去到我耳仔, 扯高, 冇肥到, 所以令人覺得佢更瘦, 不過佢非常唔鍾意人地一見面就話佢瘦叫佢食多 D 野  -_____-  冇計, 你阿媽我俾人講足 30 年, 係生完弟弟先開始肥, 乖女你仲有排俾人話, 笑下就算啦 :DDDDD  而家望住佢開始有少女既感覺, 高高瘦瘦面尖尖頭髮長長, 成個靚女咁, 忍唔住成日啜佢, 太可愛喇!  青春期未殺到, 不過已經有晒心理準備, 所以錫得幾耐得幾耐 ^^

生日要返學有少少陰公, 所以晨早醒左小慈 12 啖 morning kiss 賀壽星女, 仲同佢玩抽獎氹佢添!  成袋禮物俾佢抽, 本來話抽住一份先放學再繼續, 點知抽第一份禮物已經勁鍾意, 抽下抽下被好奇心戰勝要抽完為止, 高興到遲晒出門口返學, 最後要出動專車 :)


弟弟送上千金難買的豬嘴 Kiss ^8^


令我諗起呢兩隻相親相愛既貓, 媽媽最安慰見到佢地攬攬錫錫, 多謝天父!


買左本每日靈修英文版, April 20 要 Trust and Obey God, very wise!


小慈話份份禮物都超鍾意, 講左好多次多謝媽媽!  又話完全知道邊份禮物係爸爸買既添 :D


小慈對呢本畫冊愛不釋手, 急不及待上色仲話 D 顏色筆有香味 :)


學校內老師都有獎勵小慈, 答岩數學問題送獎勵券兩張!!  Very special on her birthday :)


返學前勁收禮物, 放學後即切蛋糕!  呢個蛋糕我一見到就知係屬於小慈架喇~


可愛的小慈 12 歲生日快樂!  We love you!!!


爸爸攪笑, 俾小慈話佢好低能.... 為搏紅顏一笑, 爸爸用心良苦不過成功左!


大個女, 生日願望係去唱卡拉 OK!!


三、四年前我帶過小慈小明第一次唱 K,當時佢地年紀細一首歌都唔識唱, 識唱既, 卡拉 OK 又冇, 我仲估佢地唔鍾意唱 K 添, 所以冇估到幾年後嘅今日, 小慈記得之餘仲竟然想去唱生日 K 真係好意外!


不過今時唔同往日, 我地成晚唱 Sammi 呀、徐偉賢等既潮詩歌,好 high 呀!


小慈唱左好多潮詩歌、主題曲, 小明竟然都爭咪唱出大量「二次創作」如無間道、多啦 A 夢加油版等, 聽到我地眼都大埋!  現今小學生真係不能低估


麥兜都係一位歌手, 佢既「教我如何去小便」真係笑到我地碌地!


生日蛋糕一個接一個, 開心到小慈不得了!  多謝爺爺姑媽姑丈


爺爺既生日利是寫住小慈考上理想中學!  好感動!  一定會架, 因為天父必看顧我們 ^^

面書既當年今日, 6 歲既小慈已經好生性, 仲越大越乖添!


Happy Happy 12th Birthday, 小慈乖乖 ^8^

沒有留言:

張貼留言