2014年12月28日 星期日

尋根 Day 5

尋晚, 我地就係呢間屬於爺爺既大家姐既渡假屋入面借宿一宵


間屋大到可以玩捉迷藏


去酒店等穿梭巴士, 呢三位小朋友玩旋轉門 high 到爆


Yeah!  架車到左喇


巧遇長橋車  Limousine


少少塞車之下, 我地終於抵達!  今日入住溫泉酒店!!!  Yippppppy


5 星級酒店, 好靚 ^^


酒店全景模型


我地今日真係黎渡假架


小朋友知道今日有得游水已經超期待


間房超大!!


仲有泡茶服務


前面就係溫泉喇


扮爸爸


太肚餓, 都係食左午餐先去浸溫泉啦


餐廳旁邊有個小小遊樂場, 不過真係好 BB, 連小明都玩唔得耐


溫泉, 我地黎喇~~


呢度既聖誕快樂又寫繁體, 可能因為係遊客區


天氣都算凍架, 小慈著左兩件泳衣


溶岩溫泉令到大家雙眼發光


今日得 15 度天氣其實好凍, 雖然著左厚泳衣, 浸完上水都一定要披毛巾, 小明呢件動物浴袍好可愛呀~


呢度周圍都有好多呢 D 大大細細既露天風呂


出浴照~~


小慈小明最鍾意呢個玫瑰花池, 大叫 「浪漫呀」「初戀呀」


小朋友最期待既, 當然係呢條滑梯啦


有得玩就唔怕凍



仲有船仔任撐


小朋友有小朋友玩, 大人繼續浸溫泉, 我地試過晒之後發現荷花池 D 水最熱, 正!


期間仲有專人逢上熱飲, 紅糖薑茶最好味!


天黑就開始冰凍, 不經不覺我地都玩左 4 個鐘頭, 筋疲力盡要搵野食


非常驚喜呢度既 buffet 超好食亦超多野食!  $268 仲要二免一, 好平!


呢度既朱古力噴泉付上一盆冰水, 你一點完朱古力醬就浸冰水, 朱古力面就會即刻變硬變脆, 好好味


呢度真係好多野食


估都估唔到會有「土筍凍」!!   等於迷你象拔蚌做者哩, 好好味架!  好多年冇食過了


飲杯~~~  呢度既 buffet 唔限時又好味, 超正呀!!!


咁靚咁大既浴室, 梗係唔好徙繼續玩 bubble bath ^^


美女出浴 ^^


小明, 你係度做咩呀?


太開心, 要畫全家幅


今日真係好爽, 好嘆呀!!  大滿足 ^^

沒有留言:

張貼留言