2014年12月25日 星期四

尋根 Day 2

第二天早晨, 酒店包早餐, 小明見到魚尾獅即刻掛住新加坡


唔駛問, 小明尋晚實在太好瞓


尋根之旅梗係要周圍行下啦!  冇返黎 11 年, 對上一次返黎就係結婚返黎擺酒, 我地一落直通巴士, 好客既親戚唔想我地拖住行李行成條街上樓, 於是請左架三輪車幫我地運行李, 點知呢個三輪車夫知道我地係香港黎, 異常熱情地 9 秒 9 搬晒所有行李上車後, 去如黃鶴..... 真係估唔到落車唔夠 5 分鐘就被三輪車夫偷晒所有行李!!  好在證件跟身, 否則.... 基於呢次經驗, 我對鄉下既印象真係麻麻地架


就係呢條街, 不過而家已經唔同晒樣, 以前沙塵滾滾, 邊有咁多電單車?  真係唔認得


 好在中國女排騰飛館都仲係騰飛路


中國女排, 唔講得笑, 勁!




中國既民主路!


嫲嫲故居, 已經拆卸


護城河都仲有保留


宋朝已經建成


街邊賣冰糖葫蘆, 出奇地好食!


中山公園, 爸爸同姑媽細個成日黎呢度玩


廿年如一日, 冇變


去百貨公司行一轉, 估唔到 D 野比我想像中貴


今日午餐又有著落


五姨一家請客, 五姨係嫲嫲既二妹


清蒸海鮮, 再用海鮮既汁煲湯及灼魚片, 好好味呀!


熊貓包好攪笑


呢位係五姨既女, 出世冇耐就冇左爸爸, 嫲嫲契左佢做女, 所以係爸爸既妹妹, 即是叫姑姐.  鄉下冇姑姐呢樣野, 全部叫姑姑, 所以呢位係 Lu Lu 姑姑, 路路姑姑, 小慈小明覺得呢個名超級得意叫左好多次, 氹到姑姑好開心


呢位車主係爸爸既表妹阿瑾姨姨, 佢怕小朋友行路辛苦, 一車車晒三個小朋友, 此乃中國獨門絕技之一, 摩托車奇景  :)


我地今日既節目係去總工會


唔講唔知呢度要會員先入得


總工會可以俾會員黎游水, 浸溫泉, 按摩, 瞓覺睇電視, 仲包晚餐, 都只係 $40, 平到震


小慈幾嘆~~


呢度真係好正呀!


平安夜浸溫泉, 真係好爽!

沒有留言:

張貼留言