2014年12月8日 星期一

水禮

小慈, 攞住咁大紮花做咩呀?  哦, 我地要去做見證, 送俾一個份量好重既人呀!


登櫈~~  第一次黎姑媽既教會, 參加水禮聚會


本來今日係嫲嫲同姑丈一齊受浸既大喜日子, 俾嫲嫲打左尖早過我地見耶穌, 息勞歸主我有時都好想, 不過地上既責任未完成唔走得住啦 ^^


姑丈出場了!  牧師問既問題, 你淨係答「係」就 ok


準備好晒要獻花俾姑丈, 同感一靈地大家都買左向日葵 ^^


我已經與基督同釘十字架.現在活著的、不再是我、乃是基督在我裡面活著.並且我如今在肉身活著、是因信  神的兒子而活、衪是愛我、為我捨己 (加拉太書 2:20)


快樂日!  快樂日!  主耶穌洗, 我罪孽除, 一生一世, 我跟隨主, 從早到晚, 與衪同步!


天上的天軍天使也為你歡呼!  當信主耶穌, 你和你一家都必得救!!

恭喜姑丈!!!

沒有留言:

張貼留言