2014年12月27日 星期六

尋根 Day 4

今日, 我地起程去廈門, 包出租車 $120, 車程 1 小時.  呢條係好出名既海滄大橋


到埗!  小慈小明呢幾日學識左好多簡體字, 最深刻印象就係呢幾個, 佢地叫「怪誕快牙」


去廈門既鯉魚門


今日接待我地既親戚係爺爺既妹妹 5 姑姐, 同埋嫲嫲既大家姐個女, 表姨蓓蓓, 應該叫佢 Professor Bei, 佢係廈門大學入面教書


呢間餐廳既餐牌貼左上牆


好可愛既豬仔流沙包


隻豬對眼細到無論, 得兩粒芝麻, 好睇唔好食


街邊都有水仙花賣, 漳州可以保證全年都有水仙花開, 真係好厲害


Professor Bei 帶我地去廈門大學參觀


3 位小朋友飲椰皇既 chok 樣


廈門大學, 好大


馬騮當然要爬馬騮架


小明即慶表演體操絕技


鬥吊得耐, 小慈最勁, 頂到 1 分鐘


爸爸表演引體上升, 小明大膽攪破壞


於是被罰倒吊


好!  1 2 3 遊花園


中國名作家 -- 魯迅


可愛的執勤警車


建築物好靚


歡迎黎到大球場


3 位小朋友準備獻出佢地既第一次, 跑場一週 400 米


小慈著住對唔岩既鞋都第一個過終點, 大約 2 分鐘, 爸爸大讚佢有潛質!!


小明見到小慈家姐快佢咁多, 非常洩氣, 好在爸爸陪下佢都完成今次比賽


衝線喇~~


周圍搵廁所時, 竟然俾我地發現左「恩明樓」!!!!  嘩~~  型到爆呀!


廈門大學, 風光如畫


估唔到佢地連黑天鵝都有!!


第一次咁近觀察天鵝


有人餵佢地食麵包, 天鵝完全唔驚人真係食, 不過, 小白鷺唔係食魚架咩?  佢黎湊熱鬧?  原來佢係等河入面既魚浮上水面食麵包時捉佢地呀!  好聰明呀!!


搭公交車出市區


今晚又有好野食


有人請食飯


係爺爺既大哥一家請我地, 多謝晒!!


三位小朋友表演魔術中, 凌空 hold 住汽球, 神奇呢?!!  哈哈


沒有留言:

張貼留言