2014年12月24日 星期三

尋根 Day 1

估都估唔到我地會舉家回鄉....  就係呢個聖誕節, 好似主耶穌快要出生前, 約瑟同馬利亞返番去伯利恆登記姓名戶籍一樣, 我地郭氏家族為著嫲嫲既緣故, 都返回出生地, 舉家回鄉去咯!

今次乘搭既交通工具係 -- 火車!  先去落馬洲, 轉乘深圳鐵路, 再搭動車


專登提前出發, 就係想避開公眾假期人山人海


過左呢條河就離開香港喇, 小明第一次返大陸


第一次搭深圳鐵路, 周圍熟口熟面因為都係由港鐵管理, 不過我地覺得係人既問題令服務有明顯既差別, 至少, 香港未試過列車到站時因為車門同幕門對唔岩位而開唔到, 係 5 分鐘都開唔到門 @.@


由福田口岸搭 4 號線去深圳北站


車程半個鐘, 我地準備搭動車時偶遇龍華特警


動車, 因為車速唔夠 300 公里, 要超過 300 先可以叫高鐵


動車 -- 和諧號 ^^


爺爺話動車上面既野又貴又唔好食, 於是我地買深圳麥當勞, 證實左同香港係唔同味既


動車要搭 3 個鐘頭零 15 分鐘, 比起以前坐直通巴士要 12 個鐘, 科技進步左好多


到喇~~~  尋根之旅, 正式開始!!


第一站, 表叔帶我地去食地道豆花


即係豆腐花, 不過係咸食既


表叔, 即是爸爸個表弟, 出手闊綽, 材料多到見唔到豆花!


去酒店放好行李, 我地呢幾日就係住呢間華僑飯店, 岩晒我地呢班華僑 :)


漳州係出產水仙花既地方, 一坐低就見到, 好開心


我地既商務客房


$300 一晚真係超平, 小慈小明笑到飛起, 因為沖緊涼可以見到係床睇電視既媽媽


第一晚去二姨屋企黐餐, 飯前小食, 食花生都飽


二姨, 即是嫲嫲既二家姐, 好客氣, 煮到成枱都係餸, 超豐富


是日驚喜, 坐摩托車



High 到唔捨得落車!

沒有留言:

張貼留言