2014年12月21日 星期日

親子聖誕開放日

我地又返黎喇~~~~


2014「耶穌 BB 派對日」個名好攪笑呀 ^^


校長, 我地返黎喇!!  校長話我地係長期 Fans, 見親我地都想喊 :)


小明日日數住幾時 12月20日, 因為應承左葉老師返黎學校探你地呢!  鄭老師話恩明高左好多, 攬佢既角度唔同左 ^^


玩遊戲 -- 碌碌碌, 碌好多禮物送俾 BB 耶穌


兩姐弟最鍾意做手工, 聖誕五色小毛蟲 (綠黑紅白黃) -- 呢條毛蟲識傳福音架!


「綠色」神創造世界萬物及人類, 是讓人分享愛 -- 神就是愛 (約翰一書 4:16)
「黑色」人犯罪, 遠離了神 -- 因為世人都犯了罪, 虧缺了 神的榮耀 (羅馬書 3:23)
「紅色」救恩, 耶穌是神的兒子, 為我們降生為我們的罪死在十字架上 -- 他們要戲弄衪, 吐唾沫在衪臉上, 鞭打衪, 殺害衪. 過了三天, 衪要復活 (馬可福音 10:34)
「白色」信耶穌得永生 -- 神愛世人, 甚至將他的獨生子賜給他們, 叫一切信他的, 不至滅亡, 反得永生 (約翰福音 3:16)
「黃色」天堂, 當我們信耶穌, 祂將天堂作禮物送給我們, 永遠快樂無憂地與神在一起 -- 在我父的家裏, 有許多住處, 若是沒有, 我就早已告訴你們了, 我去原是為你們預備地方去 (約翰福音 14:2)


 耶穌喜愛世上小孩, 試找出這個神所愛的好孩子



互相合作, 收集大量禮物送俾主耶穌


將 D 禮物砌靚先~


自製芭菲杯


自己整既食物最好味, 仲包裝得咁靚添!  呢個 booth 好得呀!


最後仲有連老師返黎扭汽球, 好勁呀!


小慈扭左隻龜, 弟弟扭左隻小綿羊, 又食又拎, 今日收獲豐富呀!!


好開心!  祝所有老師聖誕快樂!  愛心常存!  身體健康!


沒有留言:

張貼留言