2014年12月26日 星期五

尋根 Day 3

Merry Christmas!!!  聖誕快樂!!  今年聖誕係一個好特別既日子

我地之所以回鄉, 就係為著要帶嫲嫲既骨灰返去安葬!  當中係有段故事~~

話說嫲嫲病危入院, 我地旁敲側擊好多次佢都唔肯講身後事點安排.  後來, 秋秋醒起好多年之前媽媽講過話最多咪返鄉下葬係佢媽隔離, 大把位!  一語成讖, 於是我地就即刻著手籌備回鄉安葬事宜, 打個電話.  原來, 婆婆的墓地十多年前已售罄, 咁岩呢幾日就有一個位放番出黎, 原先買呢個位既人係十幾年前買定俾佢爸媽, 但呢十幾年佢爸媽仲健在之餘, 呢個人亦越來越有錢, 覺得呢個墓地唔夠堂皇, 就放番個位出黎自己起過個新墓地, 都係呢幾日既事, 就咁岩我地打電話黎問, 買到最後一個位, 仲要係孖位, 將來爺爺都有著落, 真係好奇妙呀!!!

聖誕日, 安葬日, 兩隻豬仔, 起身喇喂~~~~


上山前要預備吉儀, 中國既吉儀用紅膠袋入 $2 紅利是、毛巾同埋糖


到達墓園!  非常近市區, 15 分鐘車程, 附近仲有公交車直達, 好方便


小明話發現暴龍腳印


大力爸爸話:「夠鐘上山喇!」


行上山


我地採用基督教儀式, 所以嫲嫲個名上面有個十字架


黎送行既親戚都有好多, 睇住骨灰入土為安, 大家為嫲嫲獻花

天父用泥土造人, 人死後歸回塵土, 但感恩, 嫲嫲的靈已在天家, 將來我地一定會再見面既  :)


禮成!  大家食完解慰酒都未夠 1:00PM, 仲有時間返酒店瞓晏覺.  瞓醒仲有驚喜!  電單車主人阿瑾姨姨帶小朋友去佢屋企玩


阿瑾姨姨養左 4 隻勁 cute 既兔仔呀!


佢地仲曾經試過生 BB 添


勁開心




兔仔仲識企, 好可愛


阿瑾姨姨話最好笑係佢地玩掃地拖地, 攪左 9 個幾字, 令到天台一塵不染


有保母睇住 3 個小朋友, 咁大人當然要把握良機出街咯~


因為的士司機送左我地去錯誤既地方, 差 D 令我地同爺爺失散!  感謝天父保守, 反而造就我同老公有機會坐三輪車, 今次冇行李俾你偷架喇  >v<


見到主席習近平...... 張相  >v<


我地去邊呢?  返得大陸梗係按摩啦 ^^


收費真係好平, 我地揀左 60 分鐘推拿


貴賓雙人房


兩公婆首先浸木筒, 係溫泉水黎架!  浸完就叫師傅入黎按摩, 係大媽, 手法非常正宗, 專鑽我背脊肩胛死穴, 俾佢按完好似損左之餘仲痛左 3 日, 不過之後就好似鬆左咁.... 呢 D 都係治標唔治本啦, 要打字就點都係肩頸痛, 職業病


聖誕節梗係要食餐好野啦!  咁難得唔駛湊仔


大埔鐵板燒!  仲以為自己返左香港 ^^


師傅戴晒聖誕帽, 幾有節日氣氛


主耶穌, 生日快樂!!

沒有留言:

張貼留言