2014年3月23日 星期日

My Birthday

今日係我既生日, 我好開心, 因為今年既生日好難忘~

首先, 小慈靜雞雞一早起身畫左張生日咭俾我, 仲靜雞雞放係我床頭 ^^


弟弟知道之後, 又靜靜要小慈家姐教佢寫生日咭俾我, 小慈後來同我講: "原來弟弟識寫好多字, 唔駛教!"  哈哈哈  :)


仲有好錫我既老公傳來窩心 message  ^8^


好乖好乖, 抵帶你地出街, 好多年都冇正日同我班好朋友食生日飯


小慈好鍾意食 buffet, 仲非常鍾意食甜品


好開心既一餐生日 buffet


好趕, 好趕, 要飛的士去下一場, 我地要參加婚禮呀 ^^


識寫字既兩姐弟爭住簽名


嘉寧姐姐今日結婚呀!!!!


第一次黎呢間教堂


嘉寧姐姐今日好靚呢~


嘉寧姐姐一見到我就同我講: "生日快樂!!"  真係呢一世都記得你既結婚紀念日, 你又會以後都記得我幾時生日  :)


你睇我地城潮浸陣容幾鼎盛!!!


祝福你快快樂樂, 甜甜蜜蜜, 美滿溫馨 ^^


行完教堂婚禮仲有酒會, 好多好野食!  婷婷姐姐仲係今日既伴娘, 靚靚靚 ^^


我地仲見到葉詠詩小姐, 佢有份客串既麥兜兩姐弟睇到滾瓜爛熟


玩多陣又閃, 出門巧遇花車, 花車公仔好可愛, 好似嘉寧姐姐呀!


生日去參加婚禮已經夠特別, 我仲決定一家人去一個特別既地方繼續慶祝我生日


冇錯!!!  小慈小明第一次唱卡拉 OK !!!!!


小慈點左首生日歌唱俾我聽, 仲問我點解卡拉 OK 冇詩歌唱?!  好問題!


弟弟呢個肉緊樣真係笑瓜我喇~~~    :D


人仔細細著左爸爸件褸好可愛


唱歌唱到擘一字馬, 又跳梳化又碌地沙, high 爆!!!


唱到冇力去醫肚, 又咁岩俾我地遇到有比賽睇


第一次近距離睇冰上曲棍球比賽, 成個波飛埋個圍板度, 嚇到小慈成個彈起好刺激!


跟住仲去埋兒童天地玩, 開心到飛起啦



雖然係媽媽生日, 但見到對寶貝仔女開心, 做媽媽既梗係開心啦 ^^

沒有留言:

張貼留言