2014年3月10日 星期一

沒有姐姐的日子

一個月啊~~  工人姐姐要一個月後先返, 回鄉探親

小慈小明既反應係:

"好羅!  好羅!  今晚終於冇人話 sleep la Dai Dai (弟弟), sleep la Siu Chee (小慈)"

真係笑死我 >v<  邊個叫你兩個成日掛住傾偈唔訓先, 抵俾人鵝~

姐姐不在, 第二個好野係由小慈發出既, 佢係咁講:

"媽媽, 趁姐姐唔係度, 我終於有機會試下自己沖涼!  我就黎 8 歲喇, 我好想自己沖涼, 姐姐成日都唔俾我試, 而家終於有機會, 好野!"

於是, 自己沖涼就成為一件興奮既事


更估唔到既係, 連弟弟都話要自己沖涼, 又真係 OK 喎 ^^


姐姐唔係度承言係多左好多家務要做, 但勢估唔到會有意外收穫, 暗爽  :)

沒有留言:

張貼留言