2014年3月16日 星期日

大澳之旅 Part 1

好悶, 諗 d 野氹下自己, 聽聞大澳開左間酒店, 我又未去過大澳於是心郁郁, 點知我一同老公提出, 佢竟然舉手贊成!  仲話原先都考慮緊生日同我去長洲梅窩過一晚, 大澳竟然有酒店梗係去啦!  好野!  即刻 book 房, 大澳文物酒店係由舊警署翻新改建而成, 得 9 間房, 手快有手慢冇啦~

Lantau Island, here we go!


真係好遠, 搭港鐵去東涌站仲要轉搭 11 號巴士, 單單車程都已經要 60 分鐘, 未計我地仲要等 4 班車先上到呢


好在小慈小明興致高昂, 搭 2 個鐘頭車先黎到大澳都仲好 high


一落車就被船家招攬去睇中華白海豚, 仲話而家水漲好岩睇


於是, 都未暈完車浪就去搭船, 今日仲要大浪, 小慈小明坐船頭成個拋起勁刺激


見到喇!!!  見到喇!!!  真係見到呀!!!  兩條一左一右跳左出水仲表演反身, 我地大叫到肯定條白海豚都聽到 ^^


開心到完全唔想返埋岸, 不過夠鐘要 check in 喇, 於是慢慢行入酒店


呢條藍色吊橋係大澳既特色, 亦都係所有村民既必經之路


沿路見到好多棚屋, 呢間屋企門口有幾隻趣怪長頸鹿仲寫住 "影我 la", 好好笑


呢間屋超靚, 自製綠色簷篷


迷你版郵局, 消防局仲有民政事務署


生曬咸蛋黃, 蒸豬肉餅要用呢隻黃先一流, 好想食呀!!


到酒店喇 ^^


呢度環境好舒服, 沿路仲聽到海水拍岸既聲音


大澳文物酒店, 真係睇唔出以前係丟空好耐既差館


呢位爸爸幾梳乎


酒店外型獨特, 非常英式


Reception 係以前既拘留室, 小明手執警棍想拉邊個?


唔好拉我坐監呀......


可惜今日雲層好厚, 酒店對住個海可以睇日出日落架


我地住 1118 號房, 前身係警察訓練室


放低行李休息一陣又出發, 我地參加左 Sunset Boat Tour


最古老既棚屋係成隻船咁既形狀, 真係好古舊, 生曬鏽


呢一間係以前既造船廠


實在太攰已經冇力再行街, 返酒店食晚餐, package 包 2 個 set dinner


另外叫多份小慈小明最鐘意食既炸魚薯條, 飽晒~~


沖個靚涼玩埋 bubbles 仲可以嘆電視先訓覺, 酒店有好多新 movies 睇呀, 正!


to be continue....... sweet dreams

沒有留言:

張貼留言