2014年2月15日 星期六

雙料情人節

今日好特別, 中國元宵節同西方情人節同一日出現

19 年先出現一次, 對上一次, 我同秋秋岩岩拍拖, 我仲親自操刀畫左幅畫寫左 d 野送俾佢, 買左套地鐵出既情人節紀念咭, 出去食左餐飯咁羅  :)

咁快就 19 年過去, 我地由二變四, 每日都過得好充實時間快到唔夠用, 一轉眼小明都 5 歲, 小慈仲就黎 8 歲添!  諗起我所擁有既, 滿心歡喜快樂感謝神~

聽聞今晚晚餐冇 4 位數字都落唔到樓, 又天寒地凍得 7 度, 放工都係極速返屋企攬住對仔女, 錫下個老公係正經 ^^

I Love My Family   ^8^


是日驚喜 ~~  秋秋親自下廚加料煮鹵水鴨舌 and 清酒煮大蜆, yummy yummy !!!


今日收到好多 WhatsApp 情人節祝福短訊, 我笑到肚痛既一篇文章


仲有最好既祝福


Happy Valentine's Day with Your Loved Ones ^^


I Love you, Grace, Young Man and Richard  ^8^

沒有留言:

張貼留言