2014年2月23日 星期日

豪飲

恨左去美麗姨姨同 Peter 叔叔屋企好耐, 今晚心願達成 ^^


小明最掛住既就係個花園同埋兩個大魚缸


第一次黎燒野食, 小慈小明扮幫手透爐


黎到先知原來今晚係紅酒大會, 呢支 6 L 既紅酒唔講得笑, 差 d 大過小明


除左去飲宴平時真係冇咩機會飲酒, 仲要兩公婆對飲更加未試過, 因秋秋通常都要揸車!  機會難逢, 小慈幫我地影左張相  :)


飲酒點可以冇佐酒小食?  今晚你諗得出既連咖哩魚蛋都有!  幾 high 呀, 我第一次用鵝肝醬梳打餅 Pama Ham 各類芝士黎送紅酒, 仲有超靚羊架牛扒, 真係飽到行唔郁 ^^


飲杯~~~~~~~~~~~~


呢隻衰秋真人不露相, 今晚唔駛揸車咩都隊晒落肚, 芝華士 Vodka 白蘭地 紅酒 白酒 連普洱都飲埋 >v<


我就好鍾意美麗同 Peter 手上呢壺咖啡酒, 我飲左兩杯就 wing 喇


今晚我地 10 pair 夫婦 KO 左呢度咁多支酒


男子組一人一支吉樽, 勁 man 呀


女子組最細既婷婷同茜儀都訓練有素, 由細飲到大


不醉無歸


今晚真係好開心, 已經約定下一次要 KO 支 12 L 喇, 哈哈哈哈哈~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言