2014年2月14日 星期五

Sweet Girl

由小慈識執筆開始, 佢就成日都寫呢樣畫個樣俾我地

到而家讀小學識多幾隻字, 就轉左寫字條俾我地

呢張係爸爸走左去小睡片刻, 小慈想叫爸爸起身食飯又唔敢嘈醒佢時寫既


呢張係我地夜返屋企時, 小慈留俾我地既宵夜 ^^


呢張係我吩咐小慈溫默書寫生字, 但小慈做唔晒於是寫紙仔同我講對唔住, 仲要 3 個感嘆號加扁晒嘴想喊既表情圖, 所以我原諒佢個對字寫錯左  :)


仲有呢個高科技產品, 小慈爸爸 send WhatsApp 催我返屋企食飯, 小慈竟然問爸爸羅個電話又 send message 俾我, 個句 "小慈好掛住你" 係小慈寫既  ^^


小慈女真係好 sweet 好可愛啊~~~

沒有留言:

張貼留言