2014年2月26日 星期三

小童軍團宣誓禮

小童軍團 1746 今日宣誓, 特意邀請父母出席觀禮


小明套小童軍制服係夏天既, 冬天既時候, 我幫弟弟照著長袖底衫出面先著小童軍衫, 唔除外套應該唔覺, 白長襪就變襪褲希望保暖 d, 後來學校出通告話 20 度以下可照常著冬季運動衫, 但係宣誓禮, 弟弟同我講:

 「媽媽, 老師話一定要著整齊小童軍制服, 唔可以打底, 手臂要露出肉架!」

好啦, 好似 d 女明星咁, 幾凍行紅地毯前咩外套都除左, 行完先著番啦 :p  終於, 非常感恩今日有太陽, 天氣溫暖更高達 23 度連外套都唔駛著, very good!!!  God is amazing ^^

宣誓儀式開始


有冇覺得小明個表情有 d 怪呢?  小明由進場到禮成都冇望過我, 因為老師講過唔可以同家長揮手, 要嚴肅認真進行宣誓儀式, 所有佢出現呢個 45 度角既表情


旅長周主任問: 你願意參加小童軍嗎?
小明字正腔圓地: "我願意!"


誓詞: 我願意參加小童軍, 愛神愛人愛香港


戴左條領巾當堂型仔晒


1746 恩慈組大合照 ^^


4 組小童軍 -- 恩慈組 (紅色), 喜樂組 (藍色), 良善組 (黃色), 信實組 (綠色), 弟弟正正就係編為 "恩慈組", 幾時講起都好得意  :)


集隊玩遊戲, 小明終於肯望我喇


乖仔, 咁聽老師話, 可造之材是也, 媽媽以你為榮  ^8^


小明話佢今日既 happy moment 就係同媽媽一齊玩遊戲


更 happy 既係我地仲嬴左添 ^^


兩支旅旗


團長屠老師, 旅長周主任, 仲有好同學仔吳綺澄


何校長


陳老師


小明今日就係贏左 2 個好特別亦好珍貴既小童軍襟章!  個兔仔章佢直頭攬住錫, 70 屆訓練班個章佢竟然羅住同爸爸講: "70 公里呀, 爸爸"  笑死~~


小童軍郭恩明, 要日行一善啊!!

沒有留言:

張貼留言