2014年2月8日 星期六

栽培員家會團拜

我同秋秋誤打誤撞入左栽培員家會呢個大家庭, 今晚團拜, 我地第一次係教會入面打邊爐呀 ^^


有麗芝姐同麗君姐親手包既餃子, 好味


我地既團拜好特別, 玩交換禮物, 不是求其買一份, 要有心思要解釋點解買呢份禮物的


最有心思大獎 -- 蔡雯姐的手製葡萄, 意諭基督徒栽培員要有聖靈既九個果子!!


我抽到霞姨送的愛詩筷子, 靚到唔捨得用!  我送俾霞姨既係香薰座, 要發出基督既香氣讓別人在你身上看見耶穌, 霞姨話佢想要好耐, 我好開心 ^^


秋秋抽到既係來自布拉格既鴿子紙鎮, 聖靈仿佛像鴿子, 好靚!


努力為主作工!!!

沒有留言:

張貼留言