2014年2月9日 星期日

29 樓

好高, 好高, 我地今日上左 29 樓食 lunch 同 Brenda 慶祝生日

好高興, 好高興, 我地 5 位好朋友入面有兩個準媽媽呀!!!!!

馬年第一個好消息, 真係好開心 ^^


呢度環境真係好好, 第一次見半島屋頂有直昇機  :)


我地就係去呢間食, 以環境地點黎講呢度算價錢合理


semi-buffet , 好岩我食呀!


我地既 main course


仲有甜品


好耐冇見既方糖, 好想羅番去俾小慈小明食


今日真係好高興, 見證住兩位準媽媽既誕生!  借海龜 BB 破殼而出勇闖大海既比喻, 祝願兩位準媽媽好好保重, 陀 B 過程順利, 母子平安, 我地呢班契媽好想快 d 見到 BB 呀!  最開心就係玩人地既 B, 呵呵呵   ^v^

沒有留言:

張貼留言