2014年1月1日 星期三

Frozen

聖誕都好多套卡通片上映, 不過唔係套套都岩佢地仲要全部 3D 好貴  >.<

左揀右揀, 好在佢地唔鍾意 3D 戴眼鏡, 又俾我搵到 2D 早場 $45 咋, yeah!!!!

放假, 再加上天氣寒冷, 兩姐弟日日訓到 8:30am, 今朝要佢地 7:30am 起身 8:15am 出門口都冇扭計, 算乖啦  :)


呢隻小白真係好得意


下個月做 Lego Movie 相信會幾好睇


小明唔夠高, 我要抱起佢, 呢張相係小慈影架, 嘻嘻~


條長樓梯好可愛


個個公仔小慈小明都識, 真係睇左好多卡通片


Frozen 劇照



至搶鏡係小白同純鹿



大家好!  我叫小白, 我最鍾意抱抱!


其實我好鍾意呀家姐, 超靚呀佢!


同場熱身短片仲有米奇拯救米妮, 黑白短片做做下變彩色, 再變立體, 好好睇又笑到碌地 ^^


沒有留言:

張貼留言